We zoeken dringend customer service medewerkers in Mechelen!
Bij Customer Service reik je onze klanten juiste en zo volledig mogelijke antwoorden aan. Thuis op je pantoffels of op kantoor. Aan variatie geen gebrek. Groeien en kansen krijgen? Evengoed check. En dat vast contract? Dat steek je meteen op zak.
Zijn je computerskills niet helemaal up-to-date? Schrik om weer aan de slag te gaan of kom je van een compleet andere sector? Bij Telenet zien we geen probleem. Onze Workhappy coaches zijn er om jou te begeleiden in de sprong naar een job bij Telenet. En geloof ons, je bent niet de eerste die de switch maakt. Een ferme portie enthousiasme is al een goed begin, en met de beste begeleiding van onze coaches en trainers geef jij in no time ook de beste support aan onze klanten.
Letterlijk, want je krijgt van ons een competitief brutoloon met erbovenop een heleboel extralegale voordelen. Denk aan maaltijdcheques (lekker handig), een hospitalisatie- verzekering (ook mogelijk voor het hele gezin), een telefoonabonnement en
– natuurlijk - korting op onze Telenet-producten.
Je kan ook flexibel werken, tot drie dagen van thuis met extra onkostenvergoeding. En anders kan je terecht op één van onze open en gezellige coworking spaces. En we blijven investeren, met heel wat interessante opleidingen. Allemaal voor jou!
We halen alles uit de kast om jou te verwelkomen. Maar ook na je onboarding blijven we erover waken dat je je goed voelt bij ons, met thuiswerkopties, wellbeing-initiatieven, coaching, veel autonomie en ga zo maar door.
Wij stomen je klaar om een goeie customer advisor te worden. Je start met een grondige opleiding van vier tot zes weken. Ook na je onboarding kan je blijven doorgroeien met interessante opleidingen en heel wat kansen.
Elke dag help jij mensen, of het nu nieuwe gezichten of vaste klanten zijn. Je bent een vertrouwensband-bouwer en je gaat geen onderwerp uit de weg. Zo help je klanten verder.
Hoewel je zelfstandig aan de slag gaat, sta je er toch nooit alleen voor. Je komt terecht in een warm nest van collega’s die je helpen met eender welke vraag of probleem.
Je reageert op een vacature door je cv en motivatiebrief in te sturen. Al dan niet met een strik errond.
Eén van onze recruiters belt je zo snel mogelijk op. Tijdens dit gesprek kan je je eerste vragen al afvuren.
Tijd voor een online oefening, waarin we je competenties uitgebreid tegen het licht houden.
Je hebt een babbel met de recruiter. Voor bepaalde functies sluit de hiring manager mee aan.
Tot slot heb je een gesprek met de manager, waarna we je een voorstel doen. Voor sommige functies breng je een bezoek aan de vloer.