Werken in Customer Service bij Telenet

Voel je de vibe om direct te starten als customer service medewerker op ons hoofdkwartier in Mechelen?

Op 8 februari organiseren we een Telenet Jobdag waar je alle info krijgt en onmiddellijk jezelf kan voorstellen.
 

We zoeken zowel technische als niet-technische medewerkers.

Welkom bij Telenet!

Bij Customer Service reik je onze klanten duurzame antwoorden aan. Thuis op je pantoffels of op kantoor, en via chat, telefoon, sociale media of mail. Aan variatie geen gebrek. Groeien en kansen krijgen? Evengoed check. En dat vast contract? Dat steek je meteen op zak.

We blijven investeren … in jou!

Bij Customer Service krijg je een competitief brutoloon, aangevuld met een heleboel extralegale voordelen. Denk aan maaltijdcheques (lekker handig), een hospitalisatieverzekering die je kunt uitbreiden naar het volledige gezin, een telefoonabonnement, een smartphone en korting op onze Telenet-producten. Je kunt flexibel werken, thuis (tot drie dagen per week, met een extra onkostenvergoeding) of op een van onze open en gezellige coworking spaces. Bovendien investeren we in opleidingen – in jóu, dus!

Klaar om aan de slag te gaan bij Telenet?

We halen alles uit de kast om jou te verwelkomen. Maar ook na je onboarding blijven we erover waken dat je je goed voelt bij ons, met thuiswerkopties, wellbeing-initiatieven, veel autonomie, en ga zo maar door. 

Dit hebben we jou te bieden
  • Gevarieerde taken op diverse kanalen
  • Interne opleidingen die je vertrouwen boosten
Daarom ben jij een match voor ons
  • Tevreden klanten staan bij jou op nummer 1
  • Je krijgt het verkocht, zelfs al werk je van thuis
  • Commercieel en menselijk combineer je moeiteloos
Om even bij stil te staan
  • Elke vraag beantwoord je met het geduld van de eerste keer
  • Geen 2 dagen zijn gelijk. Je past je moeiteloos aan
  • Je werkt actief mee aan de resultaten van je team

Openstaan voor uitdagingen en dingen willen en kunnen: die houding brengt je hier echt ver.

Jolie & Wim

Interessant voor jou

Zowel B2B als B2C

Bij Customer Service hebben we zowel B2B- als B2C-functies. Elke dag nieuwe mensen helpen, of het vertrouwde gezicht van een vaste klant worden: het kan allemaal.

Generiek of gespecialiseerd

Van algemene vragen beantwoorden tot je tanden zetten in technische problemen: ons team van Customer Service biedt ruimte aan beide soorten profielen, die zonder uitzondering eersteklas assistentie bieden.

Tal van kanalen

Je weet hoe onze klanten optimaal genieten van online klantenmeetings of van videobellen met de bomma, en je fikst hun problemen. Je staat hen bij via calls, mails, chat of socialemedia – vlot, vriendelijk en met een vleugje humor.

Solliciteren bij Telenet? Komt voor mekaar!

Stap 1

Je reageert op een vacature door je cv en motivatiebrief in te sturen. Al dan niet met een strik errond. 

Stap 2

Eén van onze recruiters belt je zo snel mogelijk op. Vuur tijdens dit gesprek gerust je eerste vragen af. 

Stap 3

Tijd voor een online oefening, waarin we je competenties uitgebreid tegen het licht houden. 

Stap 4

Je hebt een babbel met de recruiter. Voor bepaalde functies sluit de hiring manager mee aan. 

Stap 5

Tot slot heb je een gesprek met de manager, waarna we je een voorstel doen. Voor sommige functies breng je een bezoek aan de vloer. 

Gezocht: collega’s die ’t voor mekaar krijgen

Zin om mee dingen te doen bewegen?
Heb je nog vragen?
Onze recruiter Nathalie helpt je graag verder!