Webmail

Je gesprek voorbereiden bij internetproblemen

Kom je er niet uit? Wij zijn 24/7 beschikbaar om met je mee te kijken.

Houd de volgende informatie bij de hand wanneer je contact met ons opneemt, zodat we je sneller kunnen helpen.

Heb je problemen met een specifiek toestel (bv. kassasysteem, beveiligingscamera,…)?

Controleer de handleiding van de fabrikant. Sommige toestellen werken enkel met een vast IP-adres.

Ik heb internet, maar met grote vertraging?

Doe de speedtest: Hoe je internetsnelheid meten?

Algemene informatie
  • Je klantnummer of btw-nummer
  • Adres van de installatie
  • Je lokale contactgegevens. Waar en wanneer kunnen we je het best bereiken? 

Omschrijving van het probleem

  • Wat is het exacte probleem? 
    Heb je helemaal geen internet, of werkt het soms wel en soms niet? Gaat het om één toestel of meerdere? 

  • Wat is de impact van het probleem? 
    Kan je niet meer werken, kunnen klanten niet betalen, of gaat het om een klein ongemak? 

  • Sinds wanneer heb je het probleem? 
    Geef enkele voorbeelden van wanneer het probleem zich voordeed. Zo kunnen we beter nagaan wat er aan de hand is. 

  • Hoe is je toestel verbonden met het internet? 
    Via wifi of met een netwerkkabel? Rechtstreeks op de modem of via een eigen router of netwerk? 

  • Wat heb je zelf al geprobeerd? 
    Laat weten of je bijvoorbeeld de modem al eens hebt herstart of kabels hebt gecontroleerd. Zo vermijden we dubbele checks.

Zoek je iets anders?

Kom je er niet uit? Neem contact met ons op