NL FR
NL FR
Internet
Corporate Fibernet iFiber Telenet Incentive Plan
Mobiele netwerk
5G-oplossingen Internet of Things
Netwerk
CloudXpress IP-VPN Managed Wifi SD-WAN
Mobiele telefonie
Mobiele abonnementen Internationaal en roaming Schakel over naar eSIM
Cloudtelefonie
Bellen met teams Voice Cloud
Vaste telefonie
Draadloze telefonie Servicenummers SIP-trunking Telefooncentrale Telefonienoodplan
Cybersecurity
Anti-DDos Firewall-as-a-Service Managed Cybersecurity Managed Detection & Response Ransomware Secured Internet Gateway
Digitale werkplek
Customer Experience platform Microsoft 365
Gebouwbeveiliging
Slimme camerabewaking
Schermbeleving
Digital Signage Business TV-box Tellie interactieve TV
Onderwijs Overheid
Retail Zorg en gezondheid
Artikels Downloads Klantenverhalen
5G Cloudtelefonie Cybersecurity Digital Signage Digitale werkplek Gebouwbeveiliging
Interactieve TV Internet Managed Services Mobiele telefonie Netwerken NIS2
Connectiviteit
Internet
Corporate Fibernet iFiber Telenet Incentive Plan
Mobiele netwerk
5G-oplossingen Internet of Things
Netwerk
CloudXpress IP-VPN Managed Wifi SD-WAN
Telefonie
Mobiele telefonie
Mobiele abonnementen Internationaal en roaming Schakel over naar eSIM
Cloudtelefonie
Bellen met teams Voice Cloud
Vaste telefonie
Draadloze telefonie Servicenummers SIP-trunking Telefooncentrale Telefonienoodplan
ICT
Cybersecurity
Anti-DDos Firewall-as-a-Service Managed Cybersecurity Managed Detection & Response Ransomware Secured Internet Gateway
Digitale werkplek
Customer Experience platform Microsoft 365
Gebouwbeveiliging
Slimme camerabewaking
Schermbeleving
Digital Signage Business TV-box Tellie interactieve TV
Sectoren
Onderwijs Overheid
Retail Zorg en gezondheid
Inspiratie
Artikels Downloads Klantenverhalen
5G Cloudtelefonie Cybersecurity Digital Signage Digitale werkplek Gebouwbeveiliging
Interactieve TV Internet Managed Services Mobiele telefonie Netwerken NIS2
Bedrijven Zelfstandigen Particulieren MyTelenet Webmail Careers Wholesale Corporate De Digitale Versnelling
Support Contact
Bedrijven Zelfstandigen Particulieren MyTelenet Webmail Careers Wholesale Corporate De Digitale Versnelling
Support Contact

Je gesprek voorbereiden bij internetproblemen

Kom je er niet uit? Wij zijn 24/7 beschikbaar om met je mee te kijken.

Houd de volgende informatie bij de hand wanneer je contact met ons opneemt, zodat we je sneller kunnen helpen.

Heb je problemen met een specifiek toestel (bv. kassasysteem, beveiligingscamera,…)?

Controleer de handleiding van de fabrikant. Sommige toestellen werken enkel met een vast IP-adres.

Ik heb internet, maar met grote vertraging?

Doe de speedtest: Hoe je internetsnelheid meten?

Algemene informatie
  • Je klantnummer of btw-nummer
  • Adres van de installatie
  • Je lokale contactgegevens. Waar en wanneer kunnen we je het best bereiken? 

Omschrijving van het probleem

  • Wat is het exacte probleem? 
    Heb je helemaal geen internet, of werkt het soms wel en soms niet? Gaat het om één toestel of meerdere? 

  • Wat is de impact van het probleem? 
    Kan je niet meer werken, kunnen klanten niet betalen, of gaat het om een klein ongemak? 

  • Sinds wanneer heb je het probleem? 
    Geef enkele voorbeelden van wanneer het probleem zich voordeed. Zo kunnen we beter nagaan wat er aan de hand is. 

  • Hoe is je toestel verbonden met het internet? 
    Via wifi of met een netwerkkabel? Rechtstreeks op de modem of via een eigen router of netwerk? 

  • Wat heb je zelf al geprobeerd? 
    Laat weten of je bijvoorbeeld de modem al eens hebt herstart of kabels hebt gecontroleerd. Zo vermijden we dubbele checks.

Zoek je iets anders?

Kom je er niet uit? Neem contact met ons op