- Internet via coax of fiber, 4G back-up
In augustus 2023 sloot de Vlaamse overheid nieuwe raamovereenkomsten af voor de ondersteuning van haar telecommunicatiebehoeften. Telenet Business werd geselecteerd voor 2 ervan, namelijk vaste communicatie en cloud PBX.
Met deze 2 raamcontracten biedt Telenet Business voor een maximale periode van 7 jaar oplossingen voor (data)connectiviteit, vaste telefonie, marketingnummers en beveiliging; cloudtelefonie en toebehoren.
De raamcontracten bieden passende ondersteuning voor de meest voorkomende behoeften binnen de overheid.
Ze combineren een zeer scherpe prijs met uitstekende en consistente kwaliteit.
Ze bieden de mogelijkheid tot flexibele afname van individuele diensten.
Sterke SLA’s en service credits zorgen voor de benodigde flexibiliteit op het gebied van service.
- Gemeentes incl. Politiezones
- Hulpverleningszones
- Provincies
- OCMW’s
Lot 1
Lot 1
Telenet beschikt over een ‘gigabit netwerk’ met betrouwbare en kostenefficiënte dataverbindingen met hoge bandbreedtes. Dankzij deze raamovereenkomsten kunnen de diverse diensten van de Vlaamse overheid erop worden aangesloten en kan er op maat gemaakte service worden verleend.
Lot 3
Lot 3
Telenet Business biedt geavanceerde virtuele telefooncentrales via de cloud, waardoor Telenet op afstand het beheer kan uitvoeren om de beste dienstverlening te garanderen.
Voor specifieke commerciële vragen kan je terecht bij je vertrouwde Account Manager bij Telenet Business of stuur ons een e-mail.
Voor meer algemene informatie, bezoek de infopagina van de Vlaamse overheid.
De vorige raamovereenkomst voor vaste telefonie, marketingnummers en vaste datacommunicatie liep op basis van de informatie op de website van Het Facilitair Bedrijf af op 01/09/2024.
Sinds dan kan Proximus naar eigen goeddunken diensten stopzetten of de prijzen voor geleverde diensten aanpassen. Het verdient daarom de aanbeveling om spoedig het nodige te doet om, in overeenstemming met de wetgeving overheidsopdrachten, een alternatief te voorzien.
Telenet Business streeft ernaar om alle offertes binnen twee weken op te stellen (na een bezoek van je accountmanager). Voor complexe offertes kan deze termijn mogelijks langer zijn.
Telenet Business levert sterke SLA's als onderdeel van de raamovereenkomst voor lot 1 (vaste connectiviteit) en lot 3 (cloud PBX). De specifieke SLA's zijn beschikbaar in de bijlagen die gedownload kunnen worden na aanmelding op de landingspagina: https://www2.telenet.be/toetredingsaanvraag-vo.
De verantwoordelijkheid voor de levering blijft bij de SPOC tot en met de FTU (first time use). Daarna zal deze worden overgedragen naar de serviceafdeling waar er eveneens een dedicated team voor deze raamovereenkomsten ter beschikking staat.