Gebruik servicenummers voor efficiënte dienstverlening

Servicenummers voor een betere dienstverlening en commerciële acties

Lage drempel voor potentiële klanten
Analyse van gesprekken en profielen
Intelligente sturing van oproepen

Lagere drempel voor potentiële klanten

  • Potentiële klanten bellen gemakkelijker naar jouw gratis 0800-nummer dan naar het betaalnummer van een concurrent

Analyse van gesprekken en profielen

  • Analyses van de inkomende gesprekken bij promotionele acties
  • Analyses van profielen van klanten of prospecten

Intelligente sturing: verschillende verwerking van oproepen

  • Mogelijkheid om binnenkomende oproepen op een verschillende manier te verwerken
  • Mogelijkheid om oproepen te laten beantwoorden door een extern callcenter

Financiële voordelen

  • Niet alleen business-ondersteunend, maar zijn zelf ook ‘business’Betalende diensten aanbieden via 0900-nummers

Alle details

0800: gratis is goed voor de groei
  • Creëer of bevestig een klantvriendelijk imago
  • Verbeter de bereikbaarheid van jouw klantendienst
  • Verlaag de drempel voor nieuwe klanten
  • Haal meer telefonische bestellingen binnen
  • Verhoog het succes van uw marketingacties
078: gedeelde kosten, dubbele troeven
  • Trek met een kleine financiële drempel enkel écht geïnteresseerde mensen aan
  • Verleen diensten en info die je niet helemaal gratis wilt aanbieden
    (bv. phonebanking, infolijnen, helpdesks, …)
070: het nummer dat u overal volgt
  • Je bent in heel het land bereikbaar op één nationaal nummer
  • Bied informatie en diensten met een toegevoegde waarde aan
  • Ideaal voor mobiele bedrijven of bedrijven die vaak verhuizen
090x: de lijnen die geld opbrengen
  • Verstrek informatie met een toegevoegde waarde waarvoor jouw klant bereid is iets meer te betalen
  • Zet ze in voor jouw technische helpdesks
  • Laat kijkers van televisieprogramma's hun voorkeur voor een kandidaat geven
0800
078
070
090x

De beller betaalt

niets

een deel van de
gespreks­kosten

de volledige
gespreks­kosten

de volledige
gespreks­kosten


Uw onderneming betaalt

de volledige
gespreks­kosten

een deel van de
gespreks­kosten

niets

niets, maar ontvangt een deel van de gespreks­kosten


Bereikbaar vanuit het buitenland

nee

ja

nee

nee


Beschikbare ranges

0800 6x xxx

078 35 3x xxx

070 69 xxx

0900 69 xxx, 0902 69 xxx,
0903 69 xxx, 0905 67 xxx,
0905 68 xxx, 0905 69 xxx,
0906 37 xxx, 0909 77 

Algemeen
  • Eigen nummer
    Kies binnen de beschikbare reeksen zelf de cijfers van uw servicenummers
  • Mooi nummer
    Mogelijkheid tot opvallende cijferreeks, zoals 1111 of 9999
  • Gratis overdracht
    Laat jouw bestaande servicenummers gratis overdragen naar Telenet Business
Opties op de toegang
  • Toegangscontrole
    Beveilig de toegang tot jouw servicenummer met een pincode, of met witte of zwarte lijsten
  • Taalselectie
    De oproeper kiest de taal van het ingesproken menu: Nederlands, Frans, Engels en Duits
  • Klantenboodschappen
    Lever zelf jouw boodschappen aan of laat ze aanmaken door Telenet in de talen van jouw keuze
Opties op de bestemming
  • Flexibele routering
    Selecteer een bestemming op basis van criteria zoals tijdstip, kalender, het nummer van de oproeper of via IVR¹ (een manuele manier om in te grijpen op bepaalde criteria)
  • Limitatie van het aantal oproepen
    Beperk het aantal simultane oproepen om overbezetting te vermijden
  • Nogmaals doorschakelen
    Laat oproepen herrouteren op basis van een aantal criteria (zoals: lijn bezet of geen antwoord)
  • Wachtrij
    Laat oproepen die niet kunnen worden doorgeschakeld, in een wachtrij plaatsen
  • Hunting
    Schakel binnenkomende oproepen door naar verschillende telefoonnummers die, afhankelijk van hun beschikbaarheid, elk om de beurt worden opgebeld
  • Beperkte oproepduur
    Je kunt de maximale duur van een oproep naar uw servicenummer zelf bepalen
  • Statistieken
    Volg jouw campagnes op en raadpleeg via een portal de statistieken van oproepen op uw servicenummers

¹ IVR of Interactive Voice Response is een spraaktoepassing om opdrachten te geven aan een computer door middel van spraak of toetsgeluiden (DTMF). De bekende interactieve menu's dus.

Interesse in servicenummers?

We brengen de overstap voor jou in orde. Daar kan je op rekenen.

Meer telefonie van Telenet Business

FreePhone Business
All-inclusive oplossing voor kleine bedrijven
  • Functionaliteiten van een telefooncentrale
    (bv. keuzemenu, doorschakelen oproepen,…)
  • Zonder dure investering
  • Een vaste maandelijkse kost per gebruiker
  • Inclusief webportaal en smartphone app voor beheer van functionaliteiten

Mobiel surfen, sms'en en bellen zonder tellen

Telenet heeft een uitgebreid gamma mobiele diensten voor zelfstandigen en kleine ondernemingen. Maak jouw keuze uit onze mobiele abonnementen met belminuten, sms'en en mobiel internet tegen de scherpste prijzen.

Inspiratie

Artikel
Bedrijfstelefonie - Waar haak je in op de evolutie?
De evolutie in digitale bedrijfstelefonie gaat hard. Waar je inhaakt op de evolutie, is afhankelijk van jouw situatie, jouw noden en jouw wensen.
Artikel
Bedrijfstelefonie - Wanneer zet je de stap naar IP-telefonie?
De evolutie in digitale bedrijfstelefonie gaat hard. Lees meer over de vormen die digitale bedrijfstelefonie kan aannemen en hoe dit aan te pakken.
Artikel
Bedrijfstelefonie in een stroomversnelling
De toekomst is aan IP. De klassieke ISDN-technologie maakt plaats voor IP-technologie en virtuele telefooncentrales.