Unified communications & collaboration (UC&C)

Één digitale werkplek op maat van je bedrijf

We implementeren je nieuwe software

Denk aan Microsoft Teams, Cisco Webex, Unify Circuit, Avaya IX Spaces en Alcatel-Lucent Rainbow.

We integreren je online telefonie

Zo bel je straks via de voicecloud vast en mobiel vanuit Microsoft Teams en andere softwarepakketten.

We breiden je telefooncentrale uit met co-workingfuncties

Telefonisch bereikbaar blijven én vlot samenwerken is eenvoudiger dan ooit.

We betrekken, trainen en begeleiden je medewerkers

Zo kan iedereen meteen digitaal aan de slag.

Hiervoor werken we samen met zorgvuldig geselecteerde grote technologiepartners

Advies nodig?

Onze toegewijde experts helpen je graag verder.

Bel ons op 0800 66 066

Van maandag tot vrijdag van 9u tot 17u.

Één tool voor bellen en samenwerken

Microsoft Teams is de totaaloplossing om telefonisch vlot bereikbaar te blijven én eenvoudig samen te werken vanop afstand. Via je pc, tablet of smartphone.

  • Bellen, chatten, videomeetings, je documenten of je scherm delen is makkelijker dan ooit
  • We installeren de software van scratch of geïntegreerd in je bestaande omgeving
  • We trainen en begeleiden je personeel tot elke medewerker mee is

Integratie Microsoft Teams in je telefooncentrale

De slimme combinatie van Microsoft Teams met je vertrouwde telefooncentrale.

  • Je blijft altijd bereikbaar, ook zonder internetverbinding
  • Je medewerkers kiezen zelf hoe ze liefst communiceren
  • Twee technologieën, één aanspreekpunt voor het beheer

Uitbreiden van je telefooncentrale met co-workingfuncties

Het nieuwe werken (bv. chat, videomeetings en je scherm delen), maar dan mét de zekerheid van je huidige telefooncentrale. Zonder impact op je bestaande processen.

  • Standalone opbouw van je telefooncentrale of geïntegreerd in je bestaande IT-infrastructuur
  • Integratie op het tempo en de (samenwerkings)noden van je medewerkers
  • Onze tools zijn licentiegebonden: we zorgen voor een eenvoudige upgrade of extra tools

Integratie vaste en mobiele telefonie in de cloud

Met Voice Cloud stellen je medewerkers zelf in waar, wanneer en hoe ze bereikbaar zijn. Zo kan iedereen comfortabel communiceren en samenwerken. Nu, en in de toekomst. Want onze mensen nemen je bedrijf en je medewerkers vanaf het begin mee in het project. Zo maak je later zelf aanpassingen in het flexibele systeem als de noden van je bedrijf veranderen.

  • Altijd vlot bereikbaar
  • Groeit mee met je bedrdijf
  • Zorgeloze opstart

Waarom is vlot communiceren en samenwerken nu belangrijker dan ooit?

Er zijn 4 goede redenen om stil te staan bij je manier van samenwerken en communiceren.

1. Thuiswerken blijft de nieuwe norm

Onze werkplek is verlegd: van kantoor naar thuis.

2. Veel communicatietools, weinig integratie

Mail, telefoon of (video)chat? Wat is toegankelijk? En wanneer gebruiken we wat?

3. Iedereen werkt en communiceert anders

De verschillende generaties en profielen in je bedrijf hebben hun eigen manier van communiceren. En dus ook hun eigen noden en wensen.

4. Je medewerkers willen gebruiksgemak

Van apps voor het werk verwachten je medewerkers hetzelfde gebruiksgemak als van de apps die ze privé gebruiken.

Samen naar je digitale werkplek

We vertalen jouw uitdagingen

Een dedicated Account Manager denkt met je mee. Hij zoekt samen met onze technische experts naar de ideale oplossing voor je noden, je infrastructuur en de profielen in je bedrijf.

We zorgen voor een vlotte invoering en coaching

Je medewerkers zijn key. We betrekken hen van a tot z. Met demo’s, workshops en persoonlijke begeleiding. Zo is iedereen straks vlot mee met elke verandering.

We blijven stand-by

Ook ná de oplevering beantwoorden we je vragen en zorgen we ervoor dat jouw oplossing naadloos meegroeit met je organisatie.

E-book

Haal meer resultaat uit hybride werken

Een combinatie van werken op kantoor, thuis en onderweg is voor veel bedrijven een dagelijkse realiteit geworden. Dit e-book legt uit hoe middelgrote tot grote bedrijven hun medewerkers hybride kunnen laten werken op een structurele en vooral meer efficiënte manier.

Waarom zij kiezen voor communicatie- en samenwerkingstools van Telenet Business

Waarom zij kiezen voor communicatie- en samenwerkingstools van Telenet Business

"We weten nu altijd wie beschikbaar is en gebeld kan worden."
Ludwig Nollet
"Ik was aangenaam verrast van het voorstel dat Telenet Business maakte."
Frederik Ringoot
"Efficiënt, snel en geïntegreerd communiceren en samenwerken is voor ons heel erg belangrijk. En dat zowel intern als extern."
Pascal Ruyskar

Inspiratie

Hoe maak je van digitale transformatie een succes?
Bedrijven zetten technologie in voor strategische en organisatorische verandering. Hoe doe je dit succesvol? Je vindt de onmisbare elementen in deze minigids.
Telecom en IT vormen de spil in productiebedrijf Typhoon
Ontdek hoe Typhoons productieprocessen transformeren dankzij de IT- en telecomdiensten van Telenet Business en Just Connect.
UC&C brengt alle communicatietools samen
De klant van vandaag is veeleisend en wil op elk moment van de dag contact kunnen opnemen.
Vijf misvattingen over outsourcing als kmo
Hoe krijg je als kmo toegang tot het juiste IT-talent? Eén woord: outsourcing. We ontkrachten de vijf grootste misvattingen
Wat is een Security Operations Center (SOC) en hoe werkt het?
Mark Van Tiggel, Director Security, legt uit hoe Telenet zijn eigen Security Operations Center (SOC) inzet om zowel interne systemen als klantenapplicaties te beschermen.
Losgeld betalen na een cyberaanval: ja of nee?
Cybercriminaliteit is aan een stevige opmars bezig, mede doordat bedrijven steeds meer losgeld betalen bij een cyberaanval. Maar dat is zeker geen goed idee.