nl

Hoe installeer ik mijn Voice Pro-product?

Om gebruik te kunnen maken van je Voice Pro-product moet je nog even enkele stappen voltooien. Kies je product en volg het stappenplan. Daarna ben je klaar om aan de slag te gaan.

1. Activeer je nummers na ontvangst van je activatiemail

Zodra je je activatiemail hebt ontvangen, kan je je nummers activeren of overdragen via deze pagina

 

Opgelet! Voor een nummeroverdracht doen we een aanvraag bij je vorige provider. Die aanvraag zal altijd minstens 5 werkdagen duren en kan oplopen tot 10 werkdagen, aangezien je nummer moet worden vrijgegeven. 

 

Hoor je geen beltoon meer op je huidige vaste lijn? Dan is je nummer overgedragen en werkt je vaste toestel niet meer. Doorloop dus snel deze stappen en meld je aan in de Webex-app.

 

2. Koppel een e-mailadres aan je vast nummer.

Nummer geactiveerd? Ga naar Beheer je Voice Pro-product in MyTelenet om je account te vervolledigen. Koppel vervolgens een e-mailadres aan je Voice Pro 2 Go-nummer. 

 

Opgelet! 

  • Deze stap kan je alleen doen als je nummer actief is.
  • De naam mag geen speciale tekens bevatten.
  • Het e-mailadres zal je ook gebruiken voor je Webex-login. Je kan hiervoor zelf een e-mailadres kiezen, dat hoeft niet je @telenet.be-mailadres zijn. Krijg je de melding dat je e-mailadres al in gebruik is?

 

 

3. E-mail gekregen van Cisco Webex?

E-mailadres gekoppeld? Dan ontvang je via dat e-mailadres een e-mail van Cisco Webex met verdere instructies. Dat kan enkele minuten duren. Heb je geen mail ontvangen? Kijk ook zeker je spamfolder na en check ook even of je geen spelfouten hebt gemaakt.

4. Installeer de app en meld je aan.

iOS

(Vanaf iOS 14.8)

Android

(Vanaf 8.0)         

Neem de e-mail van Cisco Webex erbij en klik op Activeren.