nl

Ontevreden? Laat het ons weten

Hoe jij je Telenet-diensten ervaart, is voor ons het allerbelangrijkst. Ben je ontevreden over een van onze abonnementen of diensten? Laat het ons weten. We behandelen elke klacht met de grootste zorg.

Eerst even dit

Ben je particuliere klant? Ga dan naar de pagina van Telenet. Daar helpen we jou graag verder.

Mail ons
Liever per post?
Mail ons
Liever per post?

Stuur ons je klacht via het contactformulier en dan zoeken we zo snel mogelijk naar een oplossing.

Dat kan. Stuur je klacht naar:

 

                Telenet

                T.a.v. de Klantendienst

                Liersesteenweg 4

                2800 Mechelen

 

Vermeld zeker je naam, klantennummer en een telefoonnummer waarop we je gemakkelijk kunnen bereiken. Na ontvangst van je brief contacteren we je binnen de 2 werkdagen (ma-vr). 

Niet tevreden met de aangeboden oplossing?

Stuurde je ons een klacht en ben je het oneens met de oplossing die Telenet je aanbood? Dan kan je een klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie.

Zoek je iets anders?