Wat als je niet akkoord gaat met je factuur, onverwachte kosten of hulp nodig hebt.
Veelgestelde vragen
Wat als ik mijn factuur nog niet heb gekregen?
Zodra je factuur is aangemaakt, kanje die bekijken via Mijn Telenet, de Telenet-app of via Doccle.
Betaling aangekomen?
Je kan in het overzicht van je aanrekening makkelijk nakijken of je betaling is aangekomen. Zie je daar een groen vinkje? Dan hebben we je betaling ontvangen.
Wat bij geweigerde domiciliëring?
Werd je domiciliëring geweigerd? Dan betekent dat dat Telenet het bedrag niet kon opvragen bij je bank. Daar kunnen verschillende redenen voor zijn.
Opzeg & slotfactuur
Zodra je je Telenet-abonnement opzegt, regelen we alles zo snel als technisch mogelijk binnen de 30 dagen. Ondertussen is het mogelijk dat je van ons nog een factuur krijgt.
Niet akkoord met een factuur?
Tip: Probeer toch tijdig te betalen. Onterechte kosten brengen we erna gewoon in mindering.
Factuur onduidelijk?
Is je factuur hoger dan verwacht? In dit artikel overlopen we de meestvoorkomende redenen.
Details van je gesprekken
Je ziet op je factuur alle details van oproepen voor vast en mobiel.
Diensten van derden
Diensten van derden zijn diensten van andere partijen die je via Telenet betaalt. Daarom staan ze apart op je aanrekening.
Vragen over diensten van derden
Contacteer de aanbieder! De contactgegevens vind je in onze tool.
Wil je graag alle functionaliteiten van onze website gebruiken? Update dan je browser of installeer een andere browser. Zo ben je zeker dat de pagina’s die je bezoekt functioneren zoals ze bedoeld zijn