Oeps! We proberen je zo snel mogelijk van die foutcode af te helpen. We begeleiden je graag naar de oplossing met onderstaande stappen.
Ga naar het diagnosescherm in je Telenet TV-box via > > Systeem > Diagnose. Check of je TV-box nog met het internet is verbonden.
Trek de stekker van je modem, Access Point, switch, Powerline-adapters en Telenet TV-box uit het stopcontact. Steek ze opnieuw in, in de juiste volgorde.
Het kan tot 2 minuten duren tot je modem is opgestart. Knippert er een groen lampje? Dan krijgt die een software-update. Trek de stekker zeker niet uit!
Heb je een Access-point, (Wifi) Powerline-adapter of Switch? Sluit die opnieuw aan nadat je modem volledig heropgestart is.
Steek dan je Telenet TV-box opnieuw in het stopcontact. Zodra je tv-menu is opgeladen, kan je weer digitaal tv-kijken.
Trek deze kabels uit aan beide uiteinden en sluit ze opnieuw aan. Vervang ze eventueel en probeer opnieuw. Opgelet: gebruik zeker de HDMI-kabel die werd meegeleverd met de Telenet TV-box voor de beste beeldkwaliteit.
Mogelijk kan de volgorde van je aansluitingen afwijken
Bel ons op 015 66 66 66
Of stuur ons via WhatsApp op +32468001098.
Bezorg ons zoveel mogelijk details van het probleem. Zo kunnen we je snel en gericht helpen.
Wij weten graag:
Graag hulp of meer uitleg?