Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Mijn nieuwe mobiele Telenet-nummer werkt niet als login

Welkom bij Telenet en proficiat met je nieuwe telefoonnummer!

 

Ondervind je problemen om je aan te melden op Facebook, Itsme of een andere online toepassing? Dat is helaas mogelijk.

Hoe komt dat?

Telefoonnummers worden soms gerecycleerd. Een telefoonnummer dat bij Telenet wordt opgezegd, zetten we een tijdje op non-actief. Daarna maken we het nummer opnieuw beschikbaar voor een nieuwe klant.

 

Als de vorige eigenaar van het nummer zijn gegevens bij andere toepassing niet aanpaste, registreert het bedrijf waar je wil inloggen dat al een securityprobleem. Dan kan je jouw nieuwe nummer niet gebruiken.

En wat nu?

Helaas kan Telenet je hier niet bij helpen. Het is de verantwoordelijkheid van de vorige eigenaar van het nummer om het nummer in de verschillende accounts aan te passen.

 

Jijzelf kan wel contact opnemen met de leverancier (bvb. Facebook of Netflix) om het probleem aan te kaarten.

 

Veel succes met je nieuwe mobiele nummer!

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs