Een collega die jou helpt de TIP-plannen te beheren? Geef hem een specifieke toegang. Stuur ook je medewerkers een uitnodiging om hun TIP-korting te activeren. Vindt de medewerker de uitnodiging niet meer? Dan kan je snel en makkelijk een nieuwe sturen.
Tip: ben je al aangemeld in het TIP-portaal? Dan kan je ook via het overzicht van alle medewerkers kiezen voor Nieuwe medewerker toevoegen.
Goed om te weten: is de medewerker nog geen Telenet-klant voor vaste telefonie of internet? In de uitnodiging die hij/zij krijgt, vragen we om eerst klant te worden.
Goed om te weten: je kan enkel medewerkers met hetzelfde TIP-plan in bulk of gezamenlijk opladen.
Om je een snelle blik te geven over de status van een TIP-aanvraag, zie je nu verschillende statussen in het overzicht van de medewerkers. We leggen ze graag even uit:
Tip: Staat er een andere status? Lees de info over de verschillende statussen in het vorige topic.
Graag hulp of meer uitleg?