Bovenop de Telenet Klantenprijs bieden we je nog heel wat andere diensten. Lees er hieronder alles over! Wil je graag meer weten? Ga dan naar jouw dichtstbijzijnde Telenet-winkel. Enkel daar kan je de diensten afsluiten, niet online.
Bovenop de Telenet Klantenprijs bieden we je nog heel wat andere diensten. Lees er hieronder alles over! Wil je graag meer weten? Ga dan naar jouw dichtstbijzijnde Telenet-winkel. Enkel daar kan je de diensten afsluiten, niet online.
Ons team van gespecialiseerde techniekers staat voor je klaar! Op alle toestellen die je bij Telenet koopt, krijg je de standaard wettelijke garantie van twee jaar. Je geniet dan van onze uitstekende dienst voor herstellingen voor toestellen die zowel binnen als buiten garantie vallen.
Voor de herstelling van jouw smartphone of tablet ga je naar jouw dichtstbijzijnde Telenet-winkel. Daar sturen ze jouw toestel kosteloos op naar een erkend herstelcentrum. We informeren je bij elke stap zodat je alles perfect kan opvolgen.
Bij een herstelling onder garantie zijn de onderdelen en werkuren gratis. Bij schade buiten garantie ontvang je een prijsofferte voor de herstelling van jouw toestel.
Als je problemen hebt met jouw herstelling helpt het verkooppunt waar je jouw toestel hebt binnengebracht je verder.
We herstellen jouw laptop nu ook aan huis!
Heb je een HP laptop gekocht bij Telenet en heb je er problemen mee? Contacteer HP help via hp.be/help of bel 026 200 566. Aan de hand van een paar vragen analyseert onze computerexpert het probleem.
Als HP het probleem niet vanop afstand kan oplossen, heb je 2 keuzes:
Heb je problemen met jouw TV nadat je het bij ons hebt gekocht? Dan zijn er 3 opties:
Het Samsung Service en Informatiecentrum staat ook elke werkdag van 09.00 tot 18.00 uur voor je klaar. Neem contact op via het telefoonnummer 02 201 24 18 of stuur een e-mail naar info@samsung.be.
Giel François - Biencru Brasserie
Als Telenet-klant kan je jouw smartphone en tablet via ons verzekeren. Zo ben je volledig gerust.
Waarvoor ben je verzekerd?
* Pickpocketing uitgesloten
Wat moet je doen wanneer er schade is aan jouw verzekerd toestel?
Neem rechtstreeks contact op met de verzekeraar en de schade zal snel
behandeld worden. Bel 078/15 05 85 of mail naar telenet@spb.be.
Ben je op zoek naar een winkelpunt in jouw buurt of onderweg? Met deze zoekfunctie ben je er snel!