Toestel verloren of gestolen

Je toestel is verloren of gestolen? Geen paniek, wij helpen je verder. Volg deze stappen:

Stap 1: Blokkeer je simkaart

Contacteer je Fleet Manager om jouw simkaart te laten blokkeren via het fleet manager Portaal.
Vind je de simkaart achteraf terug? Laat de kaart dan deblokkeren via dezelfde weg.

 

Let op

Zelfs als je je telefoonnummer blokkeert, is je nummer bij ons niet opgezegd. Je blijft dus betalen voor je abonnement. Je bent ook verantwoordelijk voor het gebruik van een verloren simkaart. Belt er iemand met jouw kaart? Dan betaal jij voor die gesprekken.

Stap 2: Vervang je simkaart

Via je Fleet manager kan je een nieuwe simkaart aanvragen. Zodra je deze hebt kan je een simswap laten uitvoeren. Je telefoonnummer wordt dan gekoppeld aan de nieuwe simkaart.

Wens je over te stappen naar een e-Sim, dan kan je de nieuwe kaart aanvragen via je MyTelenet-app

 

Let op

Je opgeslagen contacten kunnen niet overgezet worden.

Stap 3: Doe aangifte bij de politie

Is je toestel gestolen? Doe dan zeker aangifte bij de politie. Zij zullen het nodige doen. Neem je aankoopbewijs en het IMEI-nummer van je toestel mee. Het IMEI-nummer vind je terug op de verpakking van je toestel. Of vraag het vooraf op met de code *#06#.

Zoek je iets anders?