Telenet.be
 

Geplande werken in je buurt

Default tekst bvb We voeren werken uit in de buurt van ...

Wat doen we precies?

Om je van nog straffer internet te voorzien, werken we aan het netwerk. Zo kan je in de toekomst nog sneller surfen en downloaden.

 

Tijdens de werken kunnen er korte of langere onderbrekingen zijn aan je Telenet-diensten. We plannen de werken overdag tussen 7u30 en 18u, om de hinder tot een minimum te beperken. We plannen geen onderhoudswerken in het weekend.

Welke diensten ondervinden hinder tijdens de onderhoudswerken?

Onderbroken diensten

Vaste diensten

  • Internet (ook wifi)
  • Vaste telefonie
  • Kabel-tv en Telenet TV
 
 

Beschikbare diensten

Mobiele diensten

 
 

Programma gemist?

Heb je een opname gepland tijdens de werken? Dan zal dat programma niet opgenomen worden. Onze excuses hiervoor.

 

 

 
 
 
 
Default tekst bvb We voeren werken uit in de buurt van ...

Wat doen we precies?

Om je van nog straffer internet te voorzien, werken we aan het netwerk. Zo kan je in de toekomst nog sneller surfen en downloaden.

 

Tijdens de werken kunnen er korte of langere onderbrekingen zijn aan je Telenet-diensten. We plannen de werken overdag tussen 7u30 en 18u, om de hinder tot een minimum te beperken. We plannen geen onderhoudswerken in het weekend.

Welke diensten ondervinden hinder?

Onderbroken diensten

Vaste diensten

  • Internet (ook wifi)
  • Vaste telefonie
  • Kabel-tv en Telenet TV
 
 

Beschikbare diensten

Mobiele diensten

 
 

Programma gemist?

Heb je een opname gepland tijdens de werken? Dan zal dat programma niet opgenomen worden. Onze excuses hiervoor.

 

 

 
 
 
 
Er zijn momenteel geen werken gepland. Ervaar je toch problemen met internet, vaste telefonie en/of tv? Dan kan je in de MyTelenet-app controleren of er een algemene storing is aan ons netwerk. Als er een storing is, krijg je meteen een melding op het startscherm van de app. Geen storing volgens de MyTelenet-app? Dan kan het zijn dat een andere nutsmaatschappij werken uitvoert in je buurt en je diensten daardoor tijdelijk onderbroken zijn.
Er zijn momenteel geen werken gepland. Ervaar je toch problemen met internet, vaste telefonie en/of tv? Dan kan je in de MyTelenet-app controleren of er een algemene storing is aan ons netwerk. Als er een storing is, krijg je meteen een melding op het startscherm van de app. Geen storing volgens de MyTelenet-app? Dan kan het zijn dat een andere nutsmaatschappij werken uitvoert in je buurt en je diensten daardoor tijdelijk onderbroken zijn.

Nog altijd geen diensten na werken?

Trek de stekker van je modem, Access Point, switch, Powerlines en decoder uit het stopcontact. Steek ze in deze volgorde opnieuw in.

Stap 1

Het kan tot 2 minuten duren tot je modem opstart. Blijft er vooraan een lichtje knipperen? Dan krijgt hij een software-update. Trek de stekker dan zeker niet uit!

Stap 2

Heb je een Access Point, (Wifi) Powerline of switch? Sluit die opnieuw aan nadat de modem volledig is opgestart.

Stap 3

Steek dan je decoder opnieuw in het stopcontact. Zodra je tv-menu is opgeladen, kan je weer digitaal tv-kijken. 

 
 
 
 
 
 

Helpt dit niet? Lees wat je dan kan doen.