NL FR
NL FR
Internet
Corporate Fibernet iFiber Telenet Incentive Plan
Mobiele netwerk
5G-oplossingen Internet of Things
Netwerk
CloudXpress IP-VPN Managed Wifi SD-WAN
Mobiele telefonie
Mobiele abonnementen Internationaal en roaming Schakel over naar eSIM
Cloudtelefonie
Bellen met teams Voice Cloud
Vaste telefonie
Draadloze telefonie Servicenummers SIP-trunking Telefooncentrale Telefonienoodplan
Cybersecurity
Anti-DDos Firewall-as-a-Service Managed Cybersecurity Managed Detection & Response Ransomware Secured Internet Gateway
Digitale werkplek
Customer Experience platform Microsoft 365
Gebouwbeveiliging
Slimme camerabewaking
Schermbeleving
Digital Signage Business TV-box Tellie interactieve TV
Onderwijs Overheid
Retail Zorg en gezondheid
Artikels Downloads Klantenverhalen
5G Cloudtelefonie Cybersecurity Digital Signage Digitale werkplek Gebouwbeveiliging
Interactieve TV Internet Managed Services Mobiele telefonie Netwerken NIS2
Connectiviteit
Internet
Corporate Fibernet iFiber Telenet Incentive Plan
Mobiele netwerk
5G-oplossingen Internet of Things
Netwerk
CloudXpress IP-VPN Managed Wifi SD-WAN
Telefonie
Mobiele telefonie
Mobiele abonnementen Internationaal en roaming Schakel over naar eSIM
Cloudtelefonie
Bellen met teams Voice Cloud
Vaste telefonie
Draadloze telefonie Servicenummers SIP-trunking Telefooncentrale Telefonienoodplan
ICT
Cybersecurity
Anti-DDos Firewall-as-a-Service Managed Cybersecurity Managed Detection & Response Ransomware Secured Internet Gateway
Digitale werkplek
Customer Experience platform Microsoft 365
Gebouwbeveiliging
Slimme camerabewaking
Schermbeleving
Digital Signage Business TV-box Tellie interactieve TV
Sectoren
Onderwijs Overheid
Retail Zorg en gezondheid
Inspiratie
Artikels Downloads Klantenverhalen
5G Cloudtelefonie Cybersecurity Digital Signage Digitale werkplek Gebouwbeveiliging
Interactieve TV Internet Managed Services Mobiele telefonie Netwerken NIS2
Bedrijven Zelfstandigen Particulieren MyTelenet Webmail Careers Wholesale Corporate De Digitale Versnelling
Support Contact
Bedrijven Zelfstandigen Particulieren MyTelenet Webmail Careers Wholesale Corporate De Digitale Versnelling
Support Contact

Je gesprek voorbereiden bij telefonieproblemen

Kom je er niet uit? Wij zijn 24/7 beschikbaar om met je mee te kijken.

Houd de volgende informatie bij de hand wanneer je contact met ons opneemt, zodat we je sneller kunnen helpen.

Algemene informatie

  • Je klantnummer of accountnummer
  • Adres van de installatie
  • Waar en wanneer kunnen we je het best bereiken?

Omschrijving van het probleem

  • Wat werkt er niet goed? (Bv. slechte gesprekskwaliteit, een toestel werkt niet, foutmelding bij inloggen)
  • Gaat het om één gebruiker of meerdere? Vermeld naam, toesteltype, extensie.
  • Gaat het om een vast nummer? Vermeld het nummer.
  • Gaat het om een toestelprobleem? Noteer het toesteltype en MAC-adres. Je vindt dit meestal terug op het toestel).
  • Gebruik je de Webex-app, desktopversie of smartphone?

Voorbeelden

Geef minstens 3 concrete voorbeelden van recente problemen, liefst niet ouder dan 72 uur. 

 

Vermeld per voorbeeld:

  • Tijdstip en datum
  • Telefoonnummer van de beller
  • Telefoonnummer van de ontvanger
  • Eventuele doorschakeling
  • Foutmelding (indien van toepassing)
  • Frequentie: komt het probleem altijd voor, sporadisch of op vaste tijdstippen?
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem?

Zoek je iets anders?

Kom je er niet uit? Neem contact met ons op