Vanaf 01/05/2025 zal Telenet Business een prijsaanpassing doorvoeren voor bepaalde diensten. De prijsverhoging zal ons in staat stellen om u dezelfde kwaliteit van dienstverlening aan te bieden en te blijven verbeteren.
Is de prijsaanpassing voor uw diensten van toepassing? Dan krijgt u eind maart een brief van ons. Op de brief vindt u een tabel met de naam van de dienst, het installatieadres, de oude en de nieuwe prijzen. Zo krijgt u een duidelijk en persoonlijk overzicht.
Goed om te weten: wordt een dienst niet vermeld in de brief? Dan is er ook geen prijsaanpassing. Op uw factuur na 01/05/2025 kan u dus diensten met een aangepaste prijs zien en diensten waarvoor geen prijsaanpassing is gebeurd.
Een factuur opgesteld op 01/05 met kosten voor de periode van 01/05 t.e.m. 31/05. De nieuwe prijzen worden onmiddellijk toegepast.
Een factuur opgesteld op 15/04 met kosten voor de periode van 16/04 t.e.m. 15/05. Op de eerstvolgende factuur van 15/05 verschijnen dus verschillende lijnen om de periode van 01/05 t.e.m. 15/05 correct te factureren:
Verder verschijnt ook de nieuwe periode van 16/05 t.e.m. 15/06 aan de nieuwe prijs
Een jaarlijkse factuur opgesteld op 04/02/25 met kosten voor de periode van 01/02/25 t.e.m. 31/01/26. Om de periode tot de volgende factuur niet te lang te maken, krijgt u een tussentijdse rechtzetting op 04/05/25 voor de periode van 01/05/25 t.e.m. 31/01/26. Hierop ziet u dat: