Je las het misschien in de media. Ons logo lacht na 25 jaar even niet. Want een nieuw IT-systeem zorgt voor langere wachttijden en problemen bij een deel van onze klanten. Dat is niet oké, dat is niet waar Telenet voor staat. Oprecht sorry daarvoor.
We werken achter de schermen al een hele tijd hard aan een oplossing. Zo genazen we al heel wat kinderziektes van het nieuwe systeem en namen we bijna 200 nieuwe medewerkers aan. Maar de problemen volledig oplossen, dat duurt langer dan verwacht. Daarom hebben we voor je opgelijst hoe je in de huidige situatie het snelst een oplossing vindt voor jouw specifieke vraag of probleem.
Veel vragen en problemen kan je eenvoudig zelf online oplossen. Geen paniek, uiteraard helpen we je ook daar graag aan een oplossing. Heel wat zaken regel je bijvoorbeeld makkelijk in de gratis Telenet-app. En op Klantenservice loodsen we je stap voor stap naar een antwoord op de meestgestelde vragen. Misschien vind ook jij er wat je zoekt?
Voor sommige problemen of vragen heb je de hulp van een Telenet-collega nodig. Om de wachttijden voor iedereen zoveel mogelijk te beperken, maken we een opdeling tussen dringende problemen en vragen waarvoor je gerust even op het antwoord wil wachten.
Klopt je aanrekening niet, heb je problemen met de betaling of is er een ander probleem waarop je zo snel mogelijk een antwoord wil? Bel ons op 015 66 66 66. We helpen je aan een oplossing, maar helaas kan de wachttijd telefonisch oplopen. Sorry daarvoor.
Kan jij gerust wat langer wachten? Bezorg ons jouw vraag via Whatsapp en geef voorrang aan klanten met een dringend probleem. Uiteraard behandelen we je vraag met evenveel zorg. Dankjewel alvast!
Heb je helemaal geen internet, tv of telefoon meer? Dan helpen deze 3 checks je het snelst weer aan een verbinding.
Is er een gekende storing in je buurt? Dan lost een technicus die ter plaatse zo snel mogelijk op. Je kan zelf helaas niets doen om sneller weer verbonden te zijn.
Vergat je je aanrekening te betalen? Dan werden je diensten misschien afgesloten. Wist je dat je makkelijk online kan betalen? Zo ben je snel weer aangesloten.
Geen storing en geen probleem met je betaling? Je bent telefonisch het snelst geholpen, maar helaas zijn de wachttijden langer dan normaal. Sorry daarvoor.
Bel 015 66 66 66
De status van je netwerk checken, internetproblemen oplossen met de Diagnose of je wifi-wachtwoord checken, aanpassen of delen? Je doet het rap met de Telenet-app!
Voor sommige problemen of vragen heb je de hulp van een Telenet-collega nodig. Om de wachttijden voor iedereen zoveel mogelijk te beperken, maken we een opdeling tussen dringende problemen, en vragen waarvoor je gerust even op het antwoord wil wachten.
Werkt één van je diensten niet zoals het hoort? Dan bel je best naar 015 66 66 66. Je vindt er het snelst een oplossing. Helaas is de wachttijd langer dan normaal. Sorry daarvoor.
Kan jij gerust wat langer wachten? Bezorg ons jouw vraag via Whatsapp en geef voorrang aan klanten met en dringend probleem. Uiteraard behandelen we je vraag met evenveel zorg. Dankjewel alvast!
Wil je iets extra bestellen of je bestaande abonnement aanpassen? Dat doe je makkelijk zelf online in de Telenet-app of via Mijn Telenet. Ook op heel wat andere vragen over je abonnement of gegevens vind je online een antwoord.
Voor sommige problemen of vragen heb je de hulp van een Telenet-collega nodig. Om de wachttijden voor iedereen zoveel mogelijk te beperken, maken we een opdeling tussen dringende problemen en vragen waarvoor je gerust even op het antwoord wil wachten.
Helaas wacht je momenteel overal langer dan normaal. Om er toch voor te zorgen dat je zo snel mogelijk een antwoord krijgt, raden we je aan onze aanbevelingen te volgen.
Je abonnement aanpassen of een nieuw abonnement bestellen, en lukt het je niet zelf? Problemen met je verhuis, overname of abonnement? Bel ons op 015 66 66 66.
Voor een dringende aanpassing van je abonnement, een nieuw abonnement of verhuis kan je ook terecht in een Telenet-winkel in je buurt.
Abonnement opzeggen? Daarvoor kan je onze collega’s bereiken op 0800 66 350.
Kan jij gerust wat langer wachten? Bezorg ons jouw vraag via Whatsapp en geef voorrang aan klanten met een dringend probleem. Uiteraard behandelen we je vraag met evenveel zorg. Dankjewel alvast!
Gaat jouw vraag of probleem niet over je aanrekening, iets technisch, je abonnement of gegevens? Natuurlijk is er ook dan hulp voor jou.
Op Klantenservice kan je via de navigatie heel gemakkelijk de belangrijkste artikels voor specifieke vragen of problemen terugvinden. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan vind je vast jouw antwoord via de zoekbalk!
Voor sommige problemen of vragen heb je de hulp van een Telenet-collega nodig. Om de wachttijden voor iedereen zoveel mogelijk te beperken, maken we een opdeling tussen dringende problemen en vragen waarvoor je gerust even op het antwoord wil wachten.
Heb je een vraag of probleem dat niet kan wachten en vind je online geen antwoord? Dan kan je altijd terecht op 015 66 66 66 of in een Telenet-winkel. Momenteel wacht je helaas langer dan normaal, maar weet dat onze collega’s hun uiterste best doen om je zo snel mogelijk te helpen.
Kan jij gerust wat langer wachten? Bezorg ons jouw vraag via Whatsapp en geef voorrang aan klanten met een dringend probleem. Uiteraard behandelen we je vraag met evenveel zorg. Dankjewel alvast!