nl

Voor sommige vragen kan het langer duren voor je geholpen wordt. Dat is niet waar Telenet voor wil staan. Oprecht sorry daarvoor! 

Heb je een btw- of ondernemingsnummer? Dan kan je terecht op de pagina voor ondernemers.

We helpen je aan een oplossing

Waarover gaat je vraag?

Maak je keuze
Technisch probleem
Mijn diensten, gegevens of (nieuw) abonnement
Aanrekening of administratie
Iets anders
Technisch probleem
Mijn diensten, gegevens of (nieuw) abonnement
Aanrekening of administratie
Iets anders

Technisch probleem

Werken je diensten niet meer?

1. Storing? Vergeten te betalen?

Algemene storing op het Telenet-netwerk? Onderhoudswerken in je buurt? Of vergat je te betalen en werden je diensten afgesloten?

2. Nog niet opgelost?

Geen storing en geen probleem met je betaling? Dan bel je ons best even op.

Ander technisch probleem?

Ken je de MyTelenet-app al? Daar check je de status van je netwerk, los je makkelijk internetproblemen op via de Diagnose, verander je je wifi-wachtwoord en nog veel meer... 

Niet gevonden wat je zocht?

Contacteer ons

Dringende vraag?

Bel ons op 015 66 66 66.

Kan je vraag even wachten?

Chat met ons via WhatsApp of scan de QR-code.

Dringende vraag?

Bel ons op 015 66 66 66

Kan je vraag even wachten?

Chat met ons via WhatsApp.

Let op! De wachttijd kan telefonisch helaas oplopen. Ook via WhatsApp is de wachttijd langer dan normaal omdat we er voorrang geven aan klanten met een dringend probleem. Sorry daarvoor.

Technisch probleem

Werken je diensten niet meer?

1. Storing? Vergeten te betalen?

Algemene storing op het Telenet-netwerk? Onderhoudswerken in je buurt? Of vergat je te betalen?

2. Nog niet opgelost?

Geen storing en geen probleem met je betaling? Dan bel je ons best even op.

Ander technisch probleem?

Ken je de MyTelenet-app al? Daar check je de status van je netwerk, los je makkelijk internetproblemen op via de Diagnose, verander je je wifi-wachtwoord en nog veel meer...

Niet gevonden wat je zocht?

Contacteer ons

Dringende vraag?

Bel ons op 015 66 66 66.

Dringende vraag?

Kan je vraag even wachten?

Chat met ons via WhatsApp of scan de QR-code.

Kan je vraag even wachten?

Chat met ons via WhatsApp

Let op! De wachttijd kan telefonisch helaas oplopen. Ook via WhatsApp is de wachttijd langer dan normaal omdat we er voorrang geven aan klanten met een dringend probleem. Sorry daarvoor.

Mijn diensten, gegevens of (nieuw) abonnement

Ken je de Telenet-app al?

Je vindt er je klantgegevens en je Easy Switch-ID.

Je kan er je diensten nakijken en extra opties bestellen.

Niet gevonden wat je zocht?

Contacteer ons

Dringende vraag?

Bel ons op 015 66 66 66

Abonnement opzeggen?

Bel ons op 0800 66 350

Verhuis je?

Bel ons op 0800 66 046

Telefonisch

Bel ons op 015 66 66 66

Verhuis je? Bel 0800 66 046

Abonnement opzeggen? Bel 0800 66 350

Kom langs in de winkel

Vind een winkelpunt

Kom langs

Dringend probleem? Vind een winkelpunt.

Kan je vraag even wachten?

Chat met ons via WhatsApp

Kan je vraag even wachten?

Chat met ons via WhatsApp of scan de QR-code.

Let op! Zowel telefonisch als in de winkel kan de wachttijd helaas oplopen. Ook via WhatsApp is de wachttijd langer dan normaal omdat we er voorrang geven aan klanten met een dringend probleem. Sorry daarvoor.

Aanrekening of administratie

Regel het snel online

Check en betaal je openstaand saldo

Vraag je domiciliëring aan of pas ze aan

Of doe het via de gratis MyTelenet-app.

Niet gevonden wat je zocht?

Contacteer ons

Dringende vraag?

Bel ons op 015 66 66 66.

Dringende vraag?

Bel ons op 015 66 66 66

Kan je vraag even wachten?

Chat met ons via WhatsApp of scan de QR-code.

Kan je vraag even wachten?

Chat met ons via WhatsApp

Let op! De wachttijd kan telefonisch helaas oplopen. Ook via WhatsApp is de wachttijd langer dan normaal omdat we er voorrang geven aan klanten met een dringend probleem. Sorry daarvoor.

Iets anders

Stel je vraag
Niet gevonden wat je zocht?

Contacteer ons

Telefonisch

Bel ons op 015 66 66 66.

Dringende vraag?

Bel ons op 015 66 66 66

Kom langs

Dringend probleem? Vind een winkelpunt.

Kom langs

Vind een winkelpunt

Kan je vraag even wachten?

Chat met ons via WhatsApp of scan de QR-code.

Kan je vraag even wachten?

Chat met ons via WhatsApp

Let op! Zowel telefonisch als in de winkel kan de wachttijd helaas oplopen. Ook via WhatsApp is de wachttijd langer dan normaal omdat we er voorrang geven aan klanten met een dringend probleem. Sorry daarvoor.

Ken je de MyTelenet-app al? Daar kijk je rap je verbruik, aanrekeningen of netwerk na. Je vindt er ook je klantgegevens en een overzicht van je diensten.