Je kan om verschillende redenen een nieuwe simkaart nodig hebben. Stapte je onlangs over naar een nieuw abonnement? Heeft je oude simkaart een formaat dat niet past in je nieuwe toestel? Is je gsm verloren of gestolen? Of heb je een verouderde simkaart? Wij helpen jou graag verder.
Je simkaart bij een nieuw abonnement hangt af van je aansluiting bij Telenet als provider.
Al mobiel aangesloten bij Telenet?
Je kan je huidige simkaart gewoon houden.
Nog niet mobiel aangesloten bij Telenet?
Je ontvangt van ons een 3-in-1-simkaart die in alle toestellen past.
Je simkaart hangt ook af van je toestel.
Nieuw toestel?
Dan kan het zijn dat je een simkaart van een ander formaat nodig hebt. Wij geven jou een 3-in-1 simkaart die in alle toestellen past. Je kan dan zelf het formaat aanpassen naar een normale sim, nano- of microsimkaart.
Gestolen of verloren toestel?
Blokkeer dan meteen je simkaart via Mijn Telenet. Je krijgt een nieuwe simkaart en betaalt daarvoor eenmalig € 5 via je aanrekening.
Kreeg je een sms, e-mail of brief van ons omdat je simkaart verouderd is? Geen zorgen, je kan in tussentijd met je huidige simkaart gewoon blijven bellen, sms’en en surfen tot je je nieuwe simkaart hebt.
Per post
Als je je simkaart telefonisch of online aanvraagt, krijg je die per post. Activeer je simkaart en je bent klaar om te bellen, sms'en en surfen.
In onze winkel
Als je je simkaart afhaalt in een Telenet-winkel krijg je die meteen mee. Onthou wel dat alleen de persoon op wiens naam het klantennummer staat, de simkaart kan ophalen. Kies je voor een abonnement met toestel? Dan krijg je ook je toestel gebruiksklaar mee.