Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Werken in mijn buurt?

Overdag onderbrekingen van je vaste diensten (internet, vaste telefonie en tv)? Het is mogelijk dat we werken in je buurt.

We brengen je normaal op voorhand op de hoogte, maar je kan het ook nakijken bij Geplande werken. Heb je de Telenet Support-app al? Dan krijg je een bericht van ons in de app als er werken zijn.

Welke werken?

De Grote Netwerf

Met de Grote Netwerf  maken we ons netwerk nog straffer! De Grote Netwerf in jouw buurt? Je krijgt 7 dagen op voorhand een kaartje en vlak voor de start nog een sms of e-mail.

 

Onderhoudswerken

We doen ondertussen ook onderhoudswerken aan ons netwerk. En ook dan verwittigen we je met een e-mail, brief of sms. 

 

We gaan voor minimale hinder...

We doen ons uiterste best om de hinder te beperken tot een minimum. Na de werken kan je weer volop genieten van je vertrouwde Telenet-diensten. 

 
 

Kan je na de werken toch niet surfen, tv-kijken of bellen?

Trek de stekker van je modem, Access Point, switch, Powerline-adapters en Digibox/Digicorder dan uit het stopcontact. En steek ze opnieuw in, in de juiste volgorde.

Stap 1

Het kan tot 2 minuten duren tot je modem opstart. Blijven de blauwe lampjes op je Telenet-modem knipperen? Dan krijgt hij een software-update. Trek de stekker dan zeker niet uit!

Stap 2

Heb je een Access Point, (Wifi) Powerline-adapter of switch? Sluit die opnieuw aan nadat de modem volledig is opgestart.

Stap 3

Steek dan je Digibox of Digicorder opnieuw in het stopcontact. Zodra je tv-menu is opgeladen, kan je weer digitaal tv-kijken. 

 
 
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs