Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
WIGO: Wat kan je doen met de Telenet Mobile-app?

Voor WIGO-klanten is de Telenet Mobile-app hét hulpmiddel om je verbruik onder controle te houden. De app toont je meteen hoeveel jij en je gezin verbruiken, en hoeveel mobiele data je nog op zak hebt. Zo blijven jullie altijd en overal up-to-date!

 

Download de Telenet Mobile-app in de App Store of in Google play (niet beschikbaar voor Windows). Je kan de app gebruiken op je smartphone en op je tablet.

Aanmelden doe je met je login. Lukt het niet? Controleer dan zeker of je je login al vervolledigd hebt.

Wat kan je doen met de app?

Verbruik raadplegen

  • Als beheerder kan je zowel je eigen dataverbruik als het persoonlijke verbruik van al je gezinsleden bekijken.
  • Als gebruiker kan je je persoonlijk dataverbruik bekijken, en zie je ook hoeveel data jullie samen al verbruikt hebben.


Meer weten?

Waar?

In het scherm Verbruik. Dit is je beginscherm wanneer je de app opent (behalve de eerste keer, dan krijg je eerst wat informatie over hoe de app werkt).

Verbruiksmeldingen instellen

Om op de hoogte te blijven van jullie mobiele dataverbruik, krijg je standaard verbruiksmeldingen.

  • Beheerders krijgen standaard een sms en een e-mail op 80%, 95% en 100% verbruik.
  • Gebruikers krijgen standaard een sms op 100%.


Als beheerder kan je in de app ook extra verbruiksmeldingen instellen voor het familieverbruik én het persoonlijke verbruik van je gezinsleden.

 

Meer weten?

Waar?

In het scherm Meldingen.

Pauzeren

Bij je WIGO krijg je elke maand een volle pot mobiele data om samen te delen. Maar wat als iemand te gretig is en teveel data verbruikt?

 

In dat geval kan een beheerder van de WIGO die gebruiker tijdelijk pauzeren. De gebruiker heeft dan geen toegang meer tot de pot mobiele data, tot het einde van de aanrekeningsperiode of tot een beheerder de pauze weer beëindigt.


Meer weten?

Waar?

Kies in het scherm Verbruik de persoon die je wil pauzeren. Druk in het volgende scherm op de knop Pauzeren.

Opnieuw een volle pot mobiele data

In jullie WIGO zit elke maand een volle pot mobiele data om samen te gebruiken. Je pot wordt elke maand op de eerste dag van je aanrekeningsperiode weer aangevuld

 

Meer weten?

Waar?

In het scherm Verbruik zie je over hoeveel dagen je pot mobiele data weer gevuld wordt.

Je WIGO aanpassen

Als beheerder kan je via de app overstappen naar een andere WIGO, en opties toevoegen en beheren.

 

Meer weten?

Waar?

Druk in het scherm Beheren op het WIGO-icoon. In het volgende scherm kan je een andere WIGO kiezen (via Andere WIGO?) of je opties beheren. 

Voorspellingen

De app geeft een indicatie van wat je nog allemaal kan doen met de mobiele data in de pot. Bijvoorbeeld of je nog veel kan facebooken, tweets versturen, voetbalmatchen bekijken op Play Sports, ... 

Waar?

Druk in het het scherm Verbruik op de knop Daarmee kunnen jullie nog ..., of swipe naar boven.

 
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs