Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
WIGO: Verbruiksmeldingen
Welke WIGO heb je?

De vernieuwde WIGO

 

De eerste WIGO

Om op de hoogte te blijven van jullie mobiele dataverbruik, krijg je standaard verbruiksmeldingen. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan!

  • Beheerders krijgen standaard een sms en een e-mail op 80%, 95% en 100% verbruik.
  • Gebruikers krijgen standaard een sms op 100%.

 

Dankzij de meldingen ben je altijd op de hoogte van ieders verbruik en kan je kiezen of je die gebruiker pauzeert of niet. Je kan er zelfs voor kiezen om een klant automatisch te pauzeren zodra hij een bepaalde hoeveelheid data heeft verbruikt. Dat doe je door de optie Automatisch pauzeren aan te vinken. Meer weten?

Waar beheren?

Verbruiksmeldingen kan je instellen en aanpassen via Mijn Telenet en via de Telenet Mobile-app. Daar kan je waar en wanneer je wil je verbruik bekijken, ook zonder verbruiksmelding.

 

Tip: Via Mijn Telenet kan je bepaalde oproepen blokkeren (bijvoorbeeld oproepen naar belspelletjes).

 
 

Om op de hoogte te blijven van je verbruik, krijg je gratis verbruiksmeldingen via sms.

 

Omdat bij WIGO het aantal sms'en en belminuten onbeperkt is, krijg je alleen meldingen over het verbruik van mobiele data. Zo kan je op tijd GB’s toevoegen aan een mobiel nummer en kan iedereen in het gezin mobiel blijven surfen.

 

Je krijgt van ons standaard een verbruiksmelding via sms …

  • als 90% van het inbegrepen verbruik van je abonnement op is.
  • wanneer het inbegrepen verbruik van je abonnement volledig op is (aparte meldingen voor belminuten, sms'en en data).
  • bij € 50 extra verbruik.

 

Je kan daarnaast nog  extra meldingen kiezen:

  • als 75% van het inbegrepen verbruik van je abonnement op is.
  • bij extra verbruik van € 5, 10, 15, 25, 30, 75 en 100.

Verbruiksmeldingen beheren

Dat kan in Mijn Telenet of via de Telenet Mobile-app.

 
 

Is je pot mobiele data leeg?

Dan betaal je tot het einde van je aanrekeningsperiode het standaardtarief per MB.

Is je data op en wil je niet extra betalen?

Blokkeer dan mobiel surfen via Mijn Telenet. Vergeet niet de blokkering weer uit te zetten wanneer je nieuwe aanrekeningsperiode start en je pot data weer gevuld is.

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs