Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
WIGO: je mobiel nummer koppelen

Om het persoonlijke verbruik in jullie WIGO te kunnen opvolgen, moet je aangeven welk mobiel nummer bij welke gebruiker hoort. Dat doe je door je mobiel nummer te koppelen aan de gebruiker.


Een nummer aan de verkeerde gebruiker gekoppeld? Geen probleem, je kan het gewoon weer herkoppelen aan de juiste persoon. Het nummer verdwijnt dan automatisch uit het profiel van de verkeerde gebruiker.

Hoe een mobiel nummer (her)koppelen?

Dat doe je makkelijk via het overzicht van je gebruikers. Opgelet: alleen een beheerder kan mobiele nummers koppelen of herkoppelen.

1. Kies bovenaan de gebruiker aan wie je een mobiel nummer wil (her)koppelen.

Of maak indien nodig een nieuwe gebruiker aan (via het + icoon).

2. Kies uit de lijst het nummer dat je aan deze gebruiker wil koppelen.

Zie je de lijst niet? Klik dan op Voeg een nummer toeAls je wil, kan je ook het contactnummer overschrijven.

3. Klik op Profiel bewaren.

4. Klaar! Het nummer is nu gekoppeld aan de (nieuwe) gebruiker.

 
 

Goed om te weten

  • Je kan meerdere mobiele nummers van je WIGO koppelen aan dezelfde persoonlijke login.
  • Het nummer van een gepauzeerde gebruiker kan je niet herkoppelen. Je kan er ook geen nummer aan koppelen.
  • Na de activering van je simkaart heb je 35 dagen om je nummer te koppelen aan je persoonlijke login. Nadien heb je geen toegang meer tot de pot mobiele data. Surfen via Wi-free kan nog wel. Zodra je je nummer koppelt, krijg je weer toegang tot de pot.
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs