Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
WIGO: je aanrekening

Stap je over naar WIGO? Dan ziet je nieuwe aanrekening er iets anders uit. Je betaalt je WIGO-abonnement immers altijd op voorhand.

Je eerste WIGO-aanrekening bestaat uit 3 delen …

  • Het deel van je oude abonnementen dat je al betaalde vóór je overstap naar WIGO, krijg je terug.
  • Je betaalt eenmalig voor diezelfde periode je nieuwe abonnement.
  • De aanrekening voor WIGO voor de komende maand.


Het bedrag op je eerste WIGO-aanrekening kan dus wat hoger zijn dan de maandelijkse WIGO-prijs. Maar wees gerust, vanaf je volgende aanrekening betaal je gewoon het maandelijkse bedrag voor je WIGO.

 

Tip: Bij je eerste WIGO-aanrekening krijg je een bijlage met een gedetailleerde uitleg.

 
 

Goed om te weten

  • In je WIGO-abonnement is inbegrepen: vaste en mobiele telefonie, abonnement en auteursrechten voor kabel-tv en de huur van je Digicorder.
  • Heb je nog een extra Digibox of Digicorder?
    • Huur? Dan vind je de maandelijkse huurprijs onder ‘Toestellen’.
    • Gekocht? Dan staat de kostprijs bij ‘eenmalige kosten’.
  • Extra verbruik is niet inbegrepen in je WIGO.
    • Verbruik naar speciale nummers (bv. parking-sms, De Lijn, …) vind je onder ‘Diensten van derden’
    • Verbruik in het buitenland vind je onder ‘WIGO-verbruik’.
  • Bovenaan je aanrekening vermelden we de persoonlijke login van de WIGO-beheerder. Zijn er meerdere beheerders in je WIGO? Dan tonen we de laatst aangemaakte login.
 
 

Meer weten?

Meer verbruikt dan inbegrepen?

Zie je op je aanrekening dat je meer mobiele data hebt verbruikt dan is inbegrepen in je WIGO?

  • Roaming: Sms, surf of bel je in het buitenland, dan wordt dat aangerekend bovenop je WIGO.
  • Extra GB’s: Heb je de grotere WIGO geactiveerd (eenmalig gratis)? Dan krijg je gratis extra mobiele data bovenop je WIGO.
  • Andere WIGO: Stapte je over naar een WIGO met meer of minder mobiele data? Dan is het mogelijk dat je op je aanrekening meer dataverbruik ziet dan je abonnement aangeeft. Maak je geen zorgen, dit is altijd inbegrepen data.

Persoonlijk verbruik

Wil je het persoonlijke verbruik van je gezinsleden in detail bekijken? Dat vind je op de verbruiksbijlage van je elektronische aanrekening.

 

Krijg je nog een papieren aanrekening? Geen probleem, je kan je aanrekeningen ook online bekijken.

Opties

Je WIGO-opties vind je terug onder ‘Bijkomende opties’.

 
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs