Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Werkt Ken-je-beller niet?

Eerst even dit

Ken-je-beller is een betalende optie bij je vaste lijn van Telenet.

Probleem met ken-je-beller?

Krijg je geen gegevens op het scherm van je telefoon? Kijk het volgende na...

 

  • Heb je een abonnement op Ken-je-beller? Dat heb je nodig. Nog geen abonnement?
  • Kan je toestel de gegevens weergeven? Kijk het na in de handleiding.
  • Gebruik je een binnenhuiscentrale of fax? Die geven de Ken-je-beller-gegevens jammer genoeg niet altijd door. Controleer het in de handleiding.
  • Zitten er batterijen in je toestel, en zijn ze nog voldoende opgeladen?
  • Heb je een stroomkabel bij je telefoon? Kijk dan na of hij nog goed werkt, en of hij juist aangesloten is op het toestel. Werkt ook het stopcontact nog?

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs