Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Alles over de Grote Netwerf

Eerst even dit

Met de grote netwerf maken we het strafste internet nog straffer. Telenet investeert 500 miljoen euro in zijn netwerk. Het is de meest ingrijpende aanpassing van het netwerk in de geschiedenis van Telenet. Zo hoort Vlaanderen over 5 jaar bij de digitale toppers van Europa. 

 

De werken in detail

We veranderen alle versterkers (150.000) en onderdelen (de grijze Telenet-kasten op het voetpad, aan de gevel, op palen,…) . Dat doen we op werkdagen tussen 7. 30 en 18 u. Daarna kan je terug bellen, surfen en tv-kijken.

 

  • We moeten daarvoor niet bij je thuis binnen zijn.
  • Woon je in een appartementsgebouw? Dan kan het zijn dat onze technicus in een gemeenschappelijke ruimte (garage, kelder, hal,...) een onderdeel moet vervangen. Niemand aanwezig? Dan laat hij een kaartje achter om hem te contacteren.

 

Opgelet

  • Tijdens de werken in jouw buurt zijn je vaste Telenet-diensten (internet, vaste telefonie en tv) onderbroken.  Enkele werkdagen voor en na de werken kunnen er ook nog onderbrekingen zijn. 
  • Bellen, sms’en en surfen via 3G/4G met je gsm blijft  mogelijk.
 
 

We willen je zo goed mogelijk informeren

Je krijgt van ons een kaartje 7 dagen voor de start van de werken (met info over wat de werken voor jou betekenen). De dag voor de werken sturen we je een herinnering via e-mail of sms. Kijk dus zeker je contactgegevens na in Mijn Telenet.

 

Tip

  • Blijf je graag op de hoogte van De Grote Netwerf? Hou deze pagina in het oog of bel naar 0800 60 600.
  • Onze Telenet Support-app geïnstalleerd? We sturen je een bericht in de app als er onderhoudswerken zijn bij jou.
 
 

Kan je na de werken niet surfen, tv-kijken en bellen?

Trek de stekker van je modem, Access Point, switch, Powerline-adapters en Digibox/Digicorder dan uit het stopcontact. En steek ze opnieuw in, in de juiste volgorde.

Stap 1

Het kan tot 2 minuten duren tot je modem opstart. Blijven de blauwe lampjes op je Telenet-modem knipperen? Dan krijgt hij een software-update. Trek de stekker dan zeker niet uit!

Stap 2

Heb je een Access Point, (Wifi) Powerline-adapter of switch? Sluit die opnieuw aan nadat de modem volledig is opgestart.

Stap 3

Steek dan je Digibox of Digicorder opnieuw in het stopcontact. Zodra je tv-menu is opgeladen, kan je weer digitaal tv-kijken. 

 
 
 
 

Opgelet

 Is er schade of zijn de werken niet goed afgewerkt? Dan willen we ons hiervoor eerst en vooral excuseren. Contacteer ons op 0800 60 600 (op werdagen van 8 tot 22 uur).

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs