nl

Vragen over je afbetalingsplan

Met een afbetalingsplan helpen we je om je Telenet-aanrekeningen te betalen. Je betaalt je openstaand saldo in schijven terug én je kan toch van je diensten blijven genieten.  Maandelijks betaal je dan...

  • een schijf van je afbetalingsplan
  • én het bedrag van je maandelijkse aanrekening
Belangrijk!

Betaal op tijd vóór de betalingsdatum die op je aanrekening staat. Gebruik altijd de gestructureerde mededeling die je vindt op het eerste blad van je aanrekening.

Wat met...

Meer betalen

Wil je meer betalen of meteen het volledige openstaande saldo? Dat mag! We verrekenen het met het totaalbedrag.

Te laat of te weinig betalen

Heb je te laat of te weinig betaald? Dan worden je Telenet-diensten geblokkeerd. Ontvangen we daarna nog altijd geen betaling? Dan annuleren we je afbetalingsplan en moet je onmiddellijk het volledige openstaand saldo betalen.

Opzeggen

Bij opzeg van je diensten betaal je het resterende openstaand saldo nog verder af met je afbetalingsplan.

Je diensten

Tijdens je afbetalingsplan blijf je genieten van al je diensten maar kan je geen extra diensten bestellen.

Zijn je diensten geblokkeerd vóór de start van je afbetalingsplan? Dan deblokkeren we die zodra je afbetalingsplan is afgesloten. Let op! Hoog verbruik? Dan kan het zijn dat we deze diensten wél blokkeren tot je eerste aanrekening is betaald.