Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Vragen over je afbetalingsplan?

Wat moet ik maandelijks betalen?

Je betaalt ...

  • de maandelijkse schijf van je afbetalingsplan
  • en het bedrag van je maandelijkse aanrekening

Belangrijk bij je betaling

  • Gebruik altijd de gestructureerde mededeling. Die vind je op je meest recente afbetalingsbrief.
  • Zorg er ook voor dat de betaling in orde is vóór de vermelde betalingsdatum.

Meer of volledig betalen?

Wil je meer betalen? Of meteen het volledige openstaande saldo? Dat mag uiteraard. We verrekenen het met het totaalbedrag. 

Wat als ik te laat of te weinig betaal?

  • We annuleren je afbetalingsplan
  • Je Telenet-diensten worden geblokkeerd
  • Je moet onmiddellijk het volledige openstaande bedrag betalen

Kan ik al mijn diensten blijven gebruiken?

Ja, je kan tijdens je afbetalingsplan van al je Telenet-diensten blijven genieten.

Diensten geblokkeerd voor je het afbetalingsplan afsloot?

We deblokkeren je diensten zodra het afbetalingsplan is afgesloten. De eerste schijf van je afbetalingsplan verwachten we binnen de 48 uur. 

 

2 uitzonderingen

  • Hoog verbruik voor bepaalde diensten? Het kan dat die diensten worden geblokkeerd tot het voorschot is betaald
  • Heb je met ons afgesproken dat je bepaalde Telenet-diensten wel opzegt? Dan zul je die diensten uiteraard niet meer kunnen gebruiken

Kan ik diensten bijnemen/opzeggen?

Nee, je kunt geen diensten bijnemen of alle diensten opzeggen.

 

BESTELLEN

  • Je kunt opnieuw bestellen wanneer je afbetalingsplan is voltooid.

 

OPZEGGEN

  • Zeg je al je diensten op? Dan wordt je afbetalingsplan stopgezet. Je moet dan het volledige resterende bedrag onmiddellijk betalen
  • Belangrijk: het kan wel dat na overleg met jou beslist is om bepaalde Telenet-diensten op te zeggen. Dit gebeurde dan bij het afsluiten van je afbetalingsplan

Domiciliëring, e-aanrekening, Doccle of Zoomit?

Domiciliëring

Heb je een domiciliëring?

  • Zolang je afbetalingsplan loopt, zal je tijdelijk via overschrijving moeten betalen
  • Zodra je afbetalingsplan voltooid is, betaal je opnieuw automatisch via domiciliëring. Je hoeft hier niets voor te doen. Wij brengen het in orde voor jou!

 

Nog geen domiciliëring, maar je wilt er een aanvragen?

  • Je kunt geen domiciliëring aanvragen tijdens je afbetalingsplan. Je kunt kiezen voor een domiciliëring wanneer je afbetalingsplan voltooid is.

e-aanrekening

Je kunt altijd kiezen voor de e-aanrekening.

Doccle / Zoomit

Betaal je je aanrekeningen via Doccle of Zoomit?

  • Tijdens je afbetalingsplan kan je via Doccle of Zoomit blijven betalen.

Kan ik meerdere afbetalingsplannen tegelijk afsluiten?

Je kan maar 1 afbetalingsplan per accountnummer afsluiten.

 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs