Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Telenet & BASE: wat met mijn aanrekening en betaling?

Net zoals voor je diensten en abonnementen, verandert er ook voor je aanrekening en betaling niets.

  • Je blijft je Telenet-aanrekening betalen op het Telenet-rekeningnummer. En je aanrekening blijft er ook hetzelfde uitzien.
  • BASE-klanten betalen hun factuur nog altijd op het BASE-rekeningnummer. Zij zien nu wel ‘Telenet Group bvba’ als begunstigde.

 

Er verandert ook niets aan…

  • het ogenblik waarop je betaalt
  • hoe je je aanrekening/factuur ontvangt (post, e-mail)
  • hoe je betaalt (overschrijving of domiciliëring)
  • je betalingstermijn
     

Ben je zowel Telenet- als BASE-klant?

Dan blijf je 2 aparte aanrekeningen/facturen krijgen: een aanrekening van Telenet en een factuur van BASE.

  • Je betaalt ze dus apart (Telenet en BASE hebben ook een verschillend rekeningnummer).
  • Wil je een domiciliëring? Dan moet je die apart aanvragen, één bij Telenet en één bij BASE.


Kortom:
voor alle vragen over je Telenet-aanrekening kan je bij Telenet terecht. Voor al je vragen over je BASE-factuur kan je bij BASE terecht.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs