Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Prijsaanpassing: wat bij een abonnement met contract?

Heeft u een abonnement met een contract van bepaalde duur afgesloten vóór 10 januari 2017? Dan geniet u van een contractuele prijsgarantie tot het einde van uw contract.

Goed om te weten

  • U vindt de begin- en einddatum van uw contract op Mijn Telenet. Kies links in de navigatie Algemeen > Mijn contracten.
  • U kan alleen maar een abonnement met contract van bepaalde duur hebben als u een toestel (iPad, MacBook, smartphone) heeft gekocht bij uw Telenet-abonnement.
 
 

Wat betekent die contractuele prijsgarantie voor u?

Welk contract?

Whop/Whoppa/FLUO met toestel

 

Mobiel abonnement met toestel

U krijgt eenmalig een bedrag van ons via uw aanrekening

Dat bedrag = de prijsverhoging van uw abonnement x het aantal resterende maanden van uw contract.

  • Dat bedrag compenseert de prijsverhoging van uw Whop-, Whoppa- of FLUO-abonnement. Zo betaalt u gegarandeerd niet meer dan wat in uw contract stond.
  • Ook de prijs van uw toestel blijft gelijk.

Belt u meer met FreePhone Europe dan inbegrepen in uw abonnement?

Ook dan geldt de prijsgarantie tot het einde van uw contract. U krijgt op uw aanrekening dus telkens de meerprijs terug van

  • eventueel meerverbruik tijdens daluren bovenop de 2000 inbegrepen minuten en/of
  • eventueel verbruik tijdens piekuren in Europa en/of
  • eventuele verbindingskosten voor bellen in België, naar de VS of Canada

Goed om te weten

Heeft u nog een lopend contract dat inging vóór 5 januari 2016? Dan geldt voor u ook nog de vorige prijsgarantie en krijgt u op uw aanrekening ook nog de meerprijs terug van … 

  • eventueel verbruik tijdens piekuren in België, naar de VS of Canada
 
 

Voorbeeld aanrekening

Dan verandert er niets

De oorspronkelijke tarieven van uw inbegrepen belminuten in uw abonnement blijven geldig. En dat tot het einde van uw contract.

Belt u meer dan inbegrepen in uw mobiele abonnement?

Ook de prijsaanpassing op eventueel extra verbruik is voor u niet van toepassing. En dat tot het einde van uw contract.

Wat als ...

  • … uw contract afloopt? 
    Dan vervalt de contractuele prijsgarantie en gaan de nieuwe prijzen in.
  •  … u uw abonnement aanpast tijdens de duurtijd van uw contract?
    Wanneer uw nieuwe abonnement start, vervalt de contractuele prijsgarantie.
  • … u zich niet kan vinden in de prijsaanpassing van uw abonnement?
    Dat vinden we spijtig, maar we helpen u graag verder. Hoe opzeggen?            

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs