Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Ontdek Naki Power

Je batterij bijna leeg door je favoriete serie te streamen op de trein? Wijst je smartphone je de weg, maar haalt je batterij de eindbestemming niet? Of wil je het einde van je podcast beluisteren voor je gsm uitvalt? Geen probleem. Met een Naki powerbank laad je onderweg je smartphone op. Zo geniet je altijd van je favoriete apps.

Wat is Naki Power?

Met Naki Power geniet je zorgeloos van je ONE(up), WIGO (S) en YUGO on the go. Op honderden locaties in Brussel, Antwerpen en Gent vind je Naki Power stations. Daar haal je eenvoudig een draagbare oplader op. Toestel opgeladen? Je powerbank inleveren kan in alle Naki Power stations, je hoeft dus niet terug naar hetzelfde station.
 

Als ONE-, WIGO- of YUGO-klant krijg je de eerste 24 uur van elke oplaadsessie gratis. Je kan dus dagelijks een lader gebruiken, maar breng die wel binnen de 24u terug naar een Naki powerbank huurstation. Houd je je powerbank meer dan 24 uur bij, dan betaal je de standaardtarieven van Naki Power.

Hoe werkt het?

Maak je account aan.

 
 
  1. Download de Naki Power-app op je smartphone.
  2. Maak je Naki Power-account aan.
    Belangrijk: wil je genieten van gratis opladen, gebruik dan zeker een actief mobiel ONE-, WIGO- of YUGO-nummer bij de registratie. Registreer je met een nummer dat niet onder je ONE(up), WIGO of YUGO valt (zoals Telenet Mobile of Prijs volgens Verbruik), dan betaal je om op te laden.
    Heb je al een Naki Power-account? Voeg je mobiele nummer dan toe via menu > speciale aanbiedingen > Telenet.
  3. Je ontvangt een verificatie-sms op het nummer dat je ingaf in de Naki Power-app. Bevestig je account.
  4. Je bent klaar om de Naki Powerlaaddienst te starten. De eerste 24 uur van elke huursessie krijg je gratis vanTelenet.

En opladen maar!

 
 
  1. Zoek een Naki Power station in je buurt. Dat doe je gemakkelijk via de locator in de app.
  2. Scan via de Naki Power-app de QR-code op het Naki Power station met je smartphone.
  3. Neem je powerbank en voila! Gebruik hem om eender welk toestel op te laden dankzij de meegeleverde kabels. Zo zet je je traject in alle vrijheid verder. Goed om te weten: Naki gebruikt dataveilige kabels. De gegevens van je toestel kunnen niet uitgelezen worden, zodat je data veilig blijft.

Vragen?

Ik krijg de melding dat ik geen gratis gebruiksperiode krijg. Wat moet ik doen?

Je krijgt de eerste 24 uur van elke oplaadsessie gratis als je mobiele nummer onder je ONE(up), WIGO (S )of YUGO valt. Als je wil, dan kan je dus elke dag gratis een lader lenen, zolang je hem maar binnen de 24 uur terug brengt. Bij registratie in de Naki Power-app is het dus belangrijk dat je zeker het juiste nummer gebruikt.

  • Heb je een ONE(up)-, WIGO (S)- of YUGO-abonnement en daarnaast nog een extra mobiel nummer dat niet onder je bundel valt (zoals Telenet Mobile)? Dan kan je dat extra nummer niet gebruiken voor de gratis oplaadperiode.
  • Registreerde je met een ander nummer? Je kan je nummer achteraf nog aanpassen in de Naki Power-app. Dat doe je in de app via Menu > speciale aanbiedingen > Telenet.
     

Staat je ONE(up), YUGO- of WIGO-nummer juist geregistreerd in de Naki Power-app, maar kan je geen gratis oplaadsessie starten? Neem dan contact op met Telenet. We kijken graag na wat er misloopt.

Ik heb (technische) vraag over het gebruik van de Naki Power.

Met je vragen over het gebruik van Naki Power kanje rechtstreeks bij Naki Power terecht. Neem zeker een kijkje bij de veelgestelde vragen. Antwoord niet gevonden? Dan kan je het contactformulier invullen. De medewerkers van Naki Power contacteren je dan zo snel mogelijk met een antwoord.

Hoe weet ik dat mijn gratis 24 uur om zijn?

In het dashboard van de Naki Power-app zie je de duur van je lopende huurperiode. Je kan ook een herinnering instellen. Zo weet je wanneer je gratis 24 uur (bijna) om zijn. Houd je je powerbank langer bij? Dan betaal je de geldende huurtarieven van Naki.

 

Start je op een ander moment een nieuwe huurperiode? Dan krijg je opnieuw de eerste 24 uur gratis. Als je wil, kan je dus als ONE(up)-, WIGO- of YUGO-klant elke dag gratis een lader lenen!

Waarom moet ik een betaalmethode kiezen als ik de eerste 24 uur van elke huursessie gratis krijg?

Telenet biedt je de eerste 24 uur van elke sessie gratis aan. Maar breng je je powerbank niet terug na die periode, dan betaal je de geldende huurprijzen van Naki Power, rechtstreeks aan Naki Power. Daarom kies je bij registratie je betaalmethode (Apple Pay, Google Pay, Visa, Mastercard ofPayPal). Breng je je powerbank altijd binnen de 24 uur terug, dan wordt er niets aangerekend.

Is het gebruik van een gehuurde powerbank veilig?

Ja, want Naki gebruikt dataveilige kabels. De gegevens van je toestel kunnen niet uitgelezen worden, zodat je data veilig blijft.

 
Algeme voorwaarden Naki Power

Particuliere klanten van Telenet BV met een actief ONE-, WIGO- of YUGO-abonnement (met uitzondering van WIGO HOME en WIGO HOME S), kunnen dagelijks gratis gebruik maken van een Naki powerbank. Breng de lader wel binnen de 24u terug naar een Naki powerbank huurstation. Na het verstrijken van de gratis gebruiksperiode, wordt het geldende tarief aangerekend. Het gratis aanbod geldt per in de Naki Power-App geregistreerd mobiel nummer dat deel uitmaakt van het WIGO- of YUGO-abonnement. Het gratis aanbod is beperkt tot het gelijktijdig gebruik van 1 Naki powerbank per mobiel nummer dat deel uitmaakt van de WIGO of YUGO. Voor het gelijktijdig gebruik van een tweede, derde, … Naki powerbank door eenzelfde gebruiker, gelden de geldende tarieven.

Om van het gratis aanbod te kunnen genieten, dient de gebruiker zich te registreren in de Naki Power-app met zijn/haar mobiel nummer dat deel uitmaakt van het ONE-, WIGO- of YUGO-abonnement, en dient de gebruiker ermee in te stemmen dat zijn mobielnummer wordt gedeeld met Telenet BV teneinde te verifiëren of hij/zij in aanmerking komt voor dit gratis aanbod. Indien de gebruiker niet akkoord gaat met het delen van zijn mobiel nummer met Telenet BV, kan niet worden geverifieerd of hij voor het gratis aanbod in aanmerking komt, en kan het gratis aanbod niet worden geactiveerd. Telenet BV en Naki doen redelijke commerciële inspanningen om de verificatie vlot te laten verlopen, doch zij zijn niet aansprakelijk voor enige vertraging of onbeschikbaarheid van de verificatie van het mobiele nummer van de gebruiker.

Het gratis aanbod is uitsluitend bestemd voor privégebruik en is strikt persoonlijk. Het is niet toegestaan het gratis aanbod, gratis of tegen betaling, door te geven of anderszins ter beschikking te stellen van derden. Telenet BV en Naki Power behouden zich het recht voor om het recht op gratis aanbod voor een klant en/of gebruiker tijdelijk of definitief in te trekken bij onrechtmatig gebruik van het gratis aanbod.

De Diensten (zoals gedefinieerd in de voorwaarden van Naki Power- https://nakipower.com/nl/terms/) worden uitsluitend geleverd door en onder de verantwoordelijkheid van de Opererende Entiteiten (zoals gedefinieerd in voorwaarden van Naki). Telenet BV is op geen enkele manier betrokken bij de levering van de Diensten, en aanvaardt geen enkele
aansprakelijkheid met betrekking tot de Diensten en de levering ervan.

Telenet BV en Naki Power garanderen niet dat het gratis aanbod blijvend is, noch dat het onveranderlijk is. Het gratis aanbod kan op ieder ogenblik, zonder noodzaak van het opgeven van een reden hiervoor, worden gewijzigd of stopgezet. De gebruiker zal hiervan worden verwittigd, uiterlijk voor het aangaan van een nieuwe transactie voor het gebruik van een Naki powerbank.

Verwerking van persoonsgegevens:

Het gebruik van deze diensten zal aanleiding geven tot verwerking van persoonsgegevens. Niet Telenet, maar Naki Power treedt hierbij op als verwerkingsverantwoordelijke inzake de verwerking van persoonsgegevens. Naki Power zal deze persoonsgegevens verwerken zoals uiteengezet in hun privacybeleid. Om te kunnen genieten van deze promo dient u
expliciete toestemming te geven voor de gegevensuitwisseling tussen Naki Power en Telenet. Deze gegevensuitwisseling beperkt zich tot het mobiele nummer en de bevestiging of deze al dan niet gelinkt is aan een actief ONE, WIGO- of YUGO-abonnement.  

 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs