Je batterij bijna leeg door je favoriete serie te streamen op de trein? Wijst je smartphone je de weg, maar haalt je batterij de eindbestemming niet? Of wil je het einde van je podcast beluisteren voor je gsm uitvalt? Geen probleem. Met een Naki powerbank laad je onderweg je smartphone op. Zo geniet je altijd van je favoriete apps.
Met Naki Power geniet je zorgeloos van je ONE(up), WIGO (S) en YUGO on the go. Op honderden locaties in Brussel, Antwerpen en Gent vind je Naki Power stations. Daar haal je eenvoudig een draagbare oplader op. Toestel opgeladen? Je powerbank inleveren kan in alle Naki Power stations, je hoeft dus niet terug naar hetzelfde station.
Als ONE-, WIGO- of YUGO-klant krijg je de eerste 24 uur van elke oplaadsessie gratis. Je kan dus dagelijks een lader gebruiken, maar breng die wel binnen de 24u terug naar een Naki powerbank huurstation. Houd je je powerbank meer dan 24 uur bij, dan betaal je de standaardtarieven van Naki Power.
Maak je account aan.
En opladen maar!
Je krijgt de eerste 24 uur van elke oplaadsessie gratis als je mobiele nummer onder je ONE(up), WIGO (S )of YUGO valt. Als je wil, dan kan je dus elke dag gratis een lader lenen, zolang je hem maar binnen de 24 uur terug brengt. Bij registratie in de Naki Power-app is het dus belangrijk dat je zeker het juiste nummer gebruikt.
Staat je ONE(up), YUGO- of WIGO-nummer juist geregistreerd in de Naki Power-app, maar kan je geen gratis oplaadsessie starten? Neem dan contact op met Telenet. We kijken graag na wat er misloopt.
Met je vragen over het gebruik van Naki Power kanje rechtstreeks bij Naki Power terecht. Neem zeker een kijkje bij de veelgestelde vragen. Antwoord niet gevonden? Dan kan je het contactformulier invullen. De medewerkers van Naki Power contacteren je dan zo snel mogelijk met een antwoord.
In het dashboard van de Naki Power-app zie je de duur van je lopende huurperiode. Je kan ook een herinnering instellen. Zo weet je wanneer je gratis 24 uur (bijna) om zijn. Houd je je powerbank langer bij? Dan betaal je de geldende huurtarieven van Naki.
Start je op een ander moment een nieuwe huurperiode? Dan krijg je opnieuw de eerste 24 uur gratis. Als je wil, kan je dus als ONE(up)-, WIGO- of YUGO-klant elke dag gratis een lader lenen!
Telenet biedt je de eerste 24 uur van elke sessie gratis aan. Maar breng je je powerbank niet terug na die periode, dan betaal je de geldende huurprijzen van Naki Power, rechtstreeks aan Naki Power. Daarom kies je bij registratie je betaalmethode (Apple Pay, Google Pay, Visa, Mastercard ofPayPal). Breng je je powerbank altijd binnen de 24 uur terug, dan wordt er niets aangerekend.
Ja, want Naki gebruikt dataveilige kabels. De gegevens van je toestel kunnen niet uitgelezen worden, zodat je data veilig blijft.
Particuliere klanten van Telenet BV met een actief ONE-, WIGO- of YUGO-abonnement (met uitzondering van WIGO HOME en WIGO HOME S), kunnen dagelijks gratis gebruik maken van een Naki powerbank. Breng de lader wel binnen de 24u terug naar een Naki powerbank huurstation. Na het verstrijken van de gratis gebruiksperiode, wordt het geldende tarief aangerekend. Het gratis aanbod geldt per in de Naki Power-App geregistreerd mobiel nummer dat deel uitmaakt van het WIGO- of YUGO-abonnement. Het gratis aanbod is beperkt tot het gelijktijdig gebruik van 1 Naki powerbank per mobiel nummer dat deel uitmaakt van de WIGO of YUGO. Voor het gelijktijdig gebruik van een tweede, derde, … Naki powerbank door eenzelfde gebruiker, gelden de geldende tarieven.
Om van het gratis aanbod te kunnen genieten, dient de gebruiker zich te registreren in de Naki Power-app met zijn/haar mobiel nummer dat deel uitmaakt van het ONE-, WIGO- of YUGO-abonnement, en dient de gebruiker ermee in te stemmen dat zijn mobielnummer wordt gedeeld met Telenet BV teneinde te verifiëren of hij/zij in aanmerking komt voor dit gratis aanbod. Indien de gebruiker niet akkoord gaat met het delen van zijn mobiel nummer met Telenet BV, kan niet worden geverifieerd of hij voor het gratis aanbod in aanmerking komt, en kan het gratis aanbod niet worden geactiveerd. Telenet BV en Naki doen redelijke commerciële inspanningen om de verificatie vlot te laten verlopen, doch zij zijn niet aansprakelijk voor enige vertraging of onbeschikbaarheid van de verificatie van het mobiele nummer van de gebruiker.
Het gratis aanbod is uitsluitend bestemd voor privégebruik en is strikt persoonlijk. Het is niet toegestaan het gratis aanbod, gratis of tegen betaling, door te geven of anderszins ter beschikking te stellen van derden. Telenet BV en Naki Power behouden zich het recht voor om het recht op gratis aanbod voor een klant en/of gebruiker tijdelijk of definitief in te trekken bij onrechtmatig gebruik van het gratis aanbod.
De Diensten (zoals gedefinieerd in de voorwaarden van Naki Power- https://nakipower.com/nl/terms/) worden uitsluitend geleverd door en onder de verantwoordelijkheid van de Opererende Entiteiten (zoals gedefinieerd in voorwaarden van Naki). Telenet BV is op geen enkele manier betrokken bij de levering van de Diensten, en aanvaardt geen enkele
aansprakelijkheid met betrekking tot de Diensten en de levering ervan.
Telenet BV en Naki Power garanderen niet dat het gratis aanbod blijvend is, noch dat het onveranderlijk is. Het gratis aanbod kan op ieder ogenblik, zonder noodzaak van het opgeven van een reden hiervoor, worden gewijzigd of stopgezet. De gebruiker zal hiervan worden verwittigd, uiterlijk voor het aangaan van een nieuwe transactie voor het gebruik van een Naki powerbank.
Verwerking van persoonsgegevens:
Het gebruik van deze diensten zal aanleiding geven tot verwerking van persoonsgegevens. Niet Telenet, maar Naki Power treedt hierbij op als verwerkingsverantwoordelijke inzake de verwerking van persoonsgegevens. Naki Power zal deze persoonsgegevens verwerken zoals uiteengezet in hun privacybeleid. Om te kunnen genieten van deze promo dient u
expliciete toestemming te geven voor de gegevensuitwisseling tussen Naki Power en Telenet. Deze gegevensuitwisseling beperkt zich tot het mobiele nummer en de bevestiging of deze al dan niet gelinkt is aan een actief ONE, WIGO- of YUGO-abonnement.
Graag hulp of meer uitleg?