Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Inhoud op deze pagina door coronamaatregelen
Door de coronamaatregelen hebben we voor een aantal zaken onze werking moeten aanpassen (bv. in winkelpunten, bij installaties, …). Hierdoor kan het zijn dat de inhoud op deze pagina niet helemaal up-to-date is. Bekijk alle laatste info over onze werking tijdens de coronamaatregelen
 

 
 

Nieuwe simkaart nodig?

Eerst even dit

  • Past je simkaart niet in je toestel? Je kan het formaat van je simkaart vaak zelf aanpassen naar een nano-, micro- of minisimkaart.
  • Is je toestel verloren of gestolen? Blokkeer dan meteen je simkaart via dit blauwe kaartje. 
 
 

Nieuwe simkaart halen

Je kan je nieuwe simkaart in een Telenet-winkelpunt in je buurt halen. Je krijgt je simkaart meteen mee naar huis. Een nieuwe simkaart bestellen kan ook telefonisch. Je ontvangt je simkaart dan per post.

 

Vraag je een nieuwe simkaart aan ter vervanging van je oude simkaart (bv. door diefstal of verlies)? Dan betaal je hiervoor eenmalig € 5 via je aanrekening.

 

Belangrijk: alleen de persoon op wiens naam het klantennummer staat, kan de simkaart komen ophalen in een Telenet-winkelpunt.

 
 

Goed om te weten

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Mijn Telenet

Mijn Telenet

Surf naar Mijn Telenet

Mijn Telenet
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons