Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Mijn diensten werken niet meer. Wat nu?

Eerst even dit

Er zijn twee mogelijke oorzaken

  • Technisch probleem bij jou of Telenet.
  • Geblokkeerde diensten door openstaand saldo.


Tip: Check dus zeker eerst online of je betaling is toegekomen.

 
 

Herstart je toestellen

Kwam je betaling op tijd toe? Dan is er mogelijk een technisch probleem.

Trek de stekker van je modem, Access Point, switch, Powerline-adapters en Digibox/Digicorder dan uit het stopcontact. En steek ze opnieuw in, in de juiste volgorde.

Stap 1

Het kan tot 2 minuten duren tot je modem opstart. Blijven de blauwe lampjes op je Telenet-modem knipperen? Dan krijgt hij een software-update. Trek de stekker dan zeker niet uit!

Stap 2

Heb je een Access Point, (Wifi) Powerline-adapter of switch? Sluit die opnieuw aan nadat de modem volledig is opgestart.

Stap 3

Steek dan je Digibox of Digicorder opnieuw in het stopcontact. Zodra je tv-menu is opgeladen, kan je weer digitaal tv-kijken. 

 
 
 
 
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs