Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

YUGO: je persoonlijke login

Klik op de link in de bevestigingsmail van je bestelling. Maak als beheerder van je YUGO eerst je persoonlijke login aan. Vul je gegevens aan en koppel je mobiel nummer aan je account. Via dat nummer ontvang je de verbruiksmeldingen van je YUGO-abonnement. Belangrijk: doorloop de stappen zo snel mogelijk om YUGO TV te kunnen kijken. 

Zie je jouw naam staan?

  • Druk op Dit ben ik om je profiel te vervolledigen.
  • Zo niet, kies Ik sta niet in het overzicht om een nieuw profiel aan te maken.

Aan de slag met YUGO

 

Je persoonlijke login

Gebruikers aanmaken

Zodra de beheerder zijn login vervolledigd heeft, kan hij voor de andere gebruiker een persoonlijke login aanmaken en aan het juiste mobiele nummer koppelen. 

 

Wat heb je nodig om een login voor andere gebruikers aan te maken?

  • Een e-mailadres
  • Een mobiel nummer
  • That’s it!

 

Belangrijk: iedere gebruiker moet een verschillend e-mailadres hebben. Zodra de beheerder een persoonlijke login voor de nieuwe gebruiker heeft aangemaakt, ontvangt die een e-mail om de gegevens verder aan te vullen.

Verbruiksmeldingen instellen

Blijf je graag altijd op de hoogte van het verbruik binnen je YUGO? Via Stel je meldingen in kan je de standaardmeldingen aanpassen en extra meldingen instellen.

 

Een verbruikslimiet kan je bij YUGO niet instellen. Verbruik je meer dan je bundel? Dan doe je dat aan deze tarieven. 

 

Als beheerder stel je meldingen in voor…

  • De status van je pot mobiele data
  • Je persoonlijke verbruik
  • Extra verbruik dat niet in je YUGO is inbegrepen (belspelletjes, parkeerdiensten, …)

 

Opgelet: je kan geen meldingen instellen op een mobiel nummer dat nog niet aan je YUGO-abonnement is gekoppeld.

Je persoonlijke login geeft je toegang tot alle Telenet-websites en -apps. 

Persoonlijke login = je e-mailadres

Je kiest best het e-mailadres dat je het meeste gebruikt. Je kan voor je persoonlijke login een @telenet-adres kiezen of andere types. Een @pandora-adres kan je niet gebruiken. Wil je je e-mailadres aanpassen? Geen probleem, dat los je in enkele stappen op.

 

Stap 1: Je kan het e-mailadres van je login niet overschrijven. Je moet dus je persoonlijke login verwijderen, en een nieuwe login aanmaken.

 

Stap 2: Heb je je eigen login verwijderd? Dan kom je automatisch op het aanmeldscherm. Klik daar op Nog geen login? om een nieuwe login aan te maken.

  • Een login kan je niet verwijderen zolang er een mobiel nummer aan gekoppeld is. Koppel het nummer tijdelijk aan een andere gebruiker. Zodra je een nieuwe login hebt aangemaakt, kan je het nummer opnieuw koppelen.
  • Als er maar 1 beheerder is, kan die login niet verwijderd worden. Pas dan even de rol van een andere gebruiker aan naar beheerder. Nadien kan je de rollen weer aanpassen.
 
 

Beheerder of gebruiker

Je persoonlijke login geeft je een bepaalde rol: beheerder of gebruiker. Bij YUGO kan je gerust 2 beheerders aanmaken. We raden het je zelfs aan!  

Als beheerder Als gebruiker
  • heb je toegang tot alle Telenet-websites en -apps.
  • beheer je je YUGO-abonnement: opties toevoegen, 
  • instellingen aanpassen en je verbruik checken.
  • maak je voor anderen een gebruikerslogin aan, beheer 
  • je hun gegevens en pas je hun rol aan.
  • stel je eenvoudig verbruiksmeldingen in.
  • heb je toegang tot alle Telenet-websites en -apps.
  • bekijk je je persoonlijke verbruik.
  • check je de status van de pot mobiele data.

 

Wanneer je een persoonlijke login aanmaakt, krijg je standaard de rol van beheerder. Een rol aanpassen? Dat kan alleen een beheerder.

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs