Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Kijken en films bestellen met de Yelo Play-app & yeloplay.be lukt niet

Kijk dan na of...

  1. je aangemeld bent.
  2. je digitale tv- en internetabonnement aan hetzelfde klantennummer gelinkt zijn.

Opgelet

Digitale tv- en internetabonnement niet op hetzelfde klantennummer

Bijvoorbeeld:

  • Digitale tv op jouw naam, internet op de naam van je partner
  • Digitale tv op je privé-klantennummer, internet op je professionele klantennummer

Hoe controleren?

  • Krijg je aparte aanrekening voor digitale tv en je internet?
  • Hebben digitale tv en internet een verschillend klantennummer?

Hoe oplossen?

Je moet je login, digitale tv en internetabonnement aan hetzelfde klantennummer laten linken.

1. NOTEER JE KLANTENNUMMERS
  • Klantennummer van je digitale tv-abonnement:
  • Klantennummer van je internetabonnement:

2. KIES 1 KLANTENNUMMER

  • Kies op welk klantennummer je digitale tv- en internetabonnement wilt zetten
3. JE AANREKENING: mogen digitale tv-en internetabonnement op dezelfde aanrekening komen?
  • Ja? Aanrekenen aan (naam en adres):
  • Nee? Vermeld welke abonnementen we aan wie mogen aanrekenen.
    • digitale tv aan (naam en adres):
    • internet aan (naam en adres):
      Voorbeeld: digitale tv op je eigen naam, internet op je zaak

4. BEL TELENET

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Twitter

Twitter

Stel je vraag via Twitter. Volg ons via Twitter (@Telenet). Ontdek hoe.

Twitter
 
De Netweters

De Netweters

Stel je vraag online aan andere klanten.

Telenet Community Forum
 
Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons