Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 
 

Je YUGO-aanrekening

Je betaalt je YUGO-abonnement voor de komende maand altijd op voorhand. Om je aanrekening zo duidelijk mogelijk te maken, valt de aanrekeningsperiode van al je diensten samen.

 
 

Was je al Telenet-klant en stap je nu over naar YUGO?

Je eerste YUGO-aanrekening ziet er wat anders uit, ze bestaat uit 3 delen

  • Het deel van je oude abonnementen dat je al betaalde vóór je overstap naar YUGO, krijg je terug.
  • Je betaalt eenmalig voor diezelfde periode je nieuwe abonnement.
  • De aanrekening voor YUGO voor de komende maand.

Het bedrag op je eerste YUGO-aanrekening kan dus wat hoger zijn dan de maandelijkse YUGO-prijs. Maar no worries, vanaf je volgende aanrekening betaal je gewoon het maandelijkse bedrag voor je YUGO en eventuele opties zoals Play Sports. Al je diensten zie je gebundeld onder YUGO.

 

Tip: bij je eerste YUGO-aanrekening krijg je een bijlage met een gedetailleerde uitleg.

 
 

Persoonlijk verbruik

Wil je je persoonlijke verbruik of dat van andere gebruikers in detail bekijken? Dat kan op de verbruiksbijlage van je elektronische aanrekening of via de Telenet-app.

 
 

Goed om te weten

  • Extra verbruik is niet inbegrepen in je YUGO. 
  • Verbruik naar speciale nummers (bv. parking-sms, De Lijn, …) vind je onder Diensten van derden. 
  • Verbruik in het buitenland vind je onder YUGO-verbruik.
  • Bovenaan je aanrekening vermelden we de persoonlijke login van de YUGO-beheerder. Zijn er meerdere beheerders in je YUGO? Dan tonen we de laatst aangemaakte login.
 
 
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs