Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Je WIGO (S) gebruiksklaar maken

Om met je WIGO (S) te starten, moet je eerst enkele eenvoudige stappen doorlopen. Gebruik daarvoor de link in de bevestigingsmail die we je stuurden.

{{lineValue}}
  • Bij het gebruiksklaar maken van je WIGO (S) moet je voor jezelf en voor elk gezinslid een e-mailadres invullen. Dat moeten allemaal verschillende en bestaande e-mailadressen zijn. Je kan later nog gebruikers aanmaken. 
  • Heb je geen e-mailadres? Maak makkelijk en snel een @telenet-adres aan. Maak het zeker aan onder het klantennummer van je WIGO (S). 
  • Het wachtwoord van een @telenet-adres vergeten? Dan stel je makkelijk opnieuw in.

1.

Je aanmelden als beheerder

 

2.

Gebruikers aanmaken

 

3.

Verbruiksmeldingen instellen

 

4.

Ontdek de Telenet-app

Maak als beheerder van je WIGO (S) eerst je eigen persoonlijke login aan. Die persoonlijke login is je e-mailadres en kies je zelf.

1. Open link

Na de bestelling van je WIGO (S) ontvang je een bevestigingsmail. Klik op de link in de e-mail.

2. Kies je profiel

Zie je je naam al staan? Kies dat voor Dit ben ik.

Staat je naam er niet bij? Dan kies je voor Ik sta niet in het overzicht.

3. Vul je gegevens aan

Vul je e-mailadres in als persoonlijke login

  • Belangrijk: kies een bestaand e-mailadres. Dat kan een @telenet-adres zijn, maar je kan ook kiezen voor een ander type e-mail (bijvoorbeeld @gmail, @hotmail, ...). Een @pandora-adres kan je niet gebruiken.
  • Kennen we je e-mailadres al? Dan staat het al voor je ingevuld. Handig!
  • Je kan er later altijd voor kiezen om je persoonlijke login te verwijderen of aanpassen.

Selecteer je mobiele nummer uit de lijst.

  • Heb je geen mobiel nummer in je WIGO (S)? Dan kan je via Een ander nummer kiezen jouw nummer toevoegen.
  • Bij contactnummer noteer je het mobiele nummer waarop je je verbruiksmeldingen wil ontvangen.

4. Kies je wachtwoord

Goed om te weten: Koos je een @telenet-adres als persoonlijke login? Dan kan je deze stap overslaan! Je kan meteen gebruikers aanmaken.

Ander type e-mailadres, zoals gmail of outlook,  gebruikt?

  • Kies je persoonlijke wachtwoord.
  • Ga naar je persoonlijke mailbox. Je ontving van ons een mail om je wachtwoord te bevestigen. Dat doe je via de Bevestig je login-knop in de mail.
 
 

Opgelet: heb je een WIGO (S) zonder extra gebruikers? Ook dan maak je een persoonlijke login aan. Uiteraard moet je dan geen gebruikers aanmaken.

Gebruikers kunnen met hun persoonlijke login het persoonlijke verbruik opvolgen. Met de login kunnen ze op al onze Telenet-websites en -apps aanmelden. Om gebruik te kunnen blijven maken van de pot mobiele data, moet je aan elk mobiel nummer in je WIGO een gebruiker koppelen.

1. Kies Nieuwe gebruiker

Klik bovenaan op Stap 2 Gebruikers aanmaken en kies voor Nieuwe gebruiker.

2. Vul alle gegevens in

Kies een e-mailadres als persoonlijke login

  • Belangrijk: kies een bestaand e-mailadres. Dat kan een @telenet-adres zijn, maar je kan ook kiezen voor een ander type e-mail (bijvoorbeeld @gmail, @hotmail, ...). Een @pandora-adres kan je niet gebruiken.
  • Elk gezinslid moet een verschillend e-mailadres gebruiken.
  • Je kan per mailbox maar 1 login aanmaken. Je kan wel een e-mailadres verplaatsen naar een nieuwe mailbox.

Selecteer het mobiele nummer van de gebruiker in de lijst.

  • Vul ook het contactnummer in waarop je de verbruiksmeldingen voor dit nummer wil ontvangen.

3. Bevestig de login

De gebruiker ontvangt een e-mail om de login te bevestigen en alle gegevens aan te vullen.

 
 

Als gebruiker je persoonlijke login vervolledigen

Je hebt een e-mail ontvangen om je gegevens verder aan te vullen omdat de beheerder je persoonlijke login al heeft aangemaakt.

1. Open je mailbox

Je ontving een e-mail om je persoonlijke login te bevestigen. Klik op de link in de e-mail. Die brengt je naar de profielpagina.

2.. Vul je gegevens aan

De beheerder vulde waarschijnlijk al heel wat gegevens voor je in. Kijk de gegevens na en vul aan (of pas aan) waar nodig.

3. Kies je wachtwoord

Goed om te weten: Koos je een @telenet-adres als persoonlijke login? Dan kan je deze stap overslaan! Je kan meteen gebruikers aanmaken.

Ander type e-mailadres, zoals gmail of outlook,  gebruikt?

  • Kies je persoonlijke wachtwoord.
  • Ga naar je persoonlijke mailbox. Je ontving van ons een mail om je wachtwoord te bevestigen. Dat doe je via de Bevestig je login-knop in de mail.
 
 
 

Blijf je graag op de hoogte van het verbruik binnen je WIGO (S)? Je kan meldingen instellen voor je eigen verbruik én dat van je gezinsleden. 

{{lineValue}}

Alleen beheerders kunnen meldingen instellen.

  • Je kan geen melding instellen op een mobiel nummer dat nog niet gekoppeld is.

Klik op Stap 3: Verbruiksmeldingen instellen.

  • Je ziet meteen een overzicht van de standaardmeldingen. Via Stel je meldingen in kan je de standaardmeldingen aanpassen en extra meldingen instellen.

 

Je kan meldingen kiezen voor het …

  • gezinsverbruik (de status van jullie pot mobiele data)
  • persoonlijk verbruik (het verbruik van een bepaald gezinslid)
  • extra verbruik (niet inbegrepen in je WIGO, bv. belspelletjes, parkeerdiensten, …)

De Telenet-app is hét hulpmiddel om je verbruik onder controle te houden. De app toont je meteen hoeveel jij en je gezin verbruiken, en hoeveel mobiele data je nog op zak hebt. Zo blijven jullie altijd en overal up-to-date!

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs