Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Je Telenet website en webruimte werden offline gehaald

{{lineValue}}

Ben jij Telenet Business-klant of heb je een btw-nummer? Lees dan hier wat dit voor jou betekent.

Heb je een Telenet internetabonnement (behalve bij Freesurf, BasisNet (XL), Comfornet (XL)) en gebruikte je de 50 MB gratis webruimte voor je website? Neem deze pagina dan aandachtig door want die webruimte werd offline gehaald.

Op 1 september 2022 haalde Telenet de webruimte inbegrepen bij je Telenet-internet offline. Ook betalende webruimte(s) gekoppeld aan dat internetabonnement haalden we offline (betalingen stoppen vanzelf). We doen dit omdat er ondertussen tal van nieuwe, veiligere en meer geavanceerde mogelijkheden bestaan om webruimte te beheren.

 

Ontdek hier wat je moet doen om je bestanden te bewaren en welke alternatieven er zijn voor je Telenet-webruimte.

OPGELET: Heb je momenteel al één of meerdere domeinnamen via Telenet (gratis of betalend)? Dan blijven die domeinnamen actief. Contacteer ons via dit formulier om je domeinnaam aan je nieuwe oplossing te koppelen.

 
 

Wat betekent dit voor mij?

Concreet betekent dit dat je website sinds 1 september 2022 offline is en dat alle bestanden en/of informatie eraan gekoppeld op 1 september 2024 definitief zullen verdwijnen. 

Wat moet ik doen?

Stap 1:

 
 

Maak een back-up van je bestanden.

Controleer even welke bestanden en/of informatie er nog in je webruimte staat en neem een kopie als dat nodig is

Stap 2:

 
 

Vind een alternatief voor je webruimte.

Ontdek ze in dit artikel!

Stap 3:

 
 

Verwijs je bezoekers door naar je nieuwe oplossing.

  • Had je een users.telenet.be of x.telenet.be webruimte? Stel via dit formulier een doorverwijzing in om je bezoekers naar je nieuwe oplossing door te verwijzen.
  • Had je een eigen domeinnaam (via Telenet) die je wil behouden? Dan moet je de domeinnaaminstellingen laten aanpassen via onze klantendienst.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs