Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Je modem vervangen: veelgestelde vragen

Waarom een andere modem?

Ons netwerk wordt steeds beter en sneller, en we willen onze klanten de beste internetkwaliteit blijven aanbieden. Daarom is het belangrijk dat je een recente modem in huis hebt.

 

 Zo kan je nog altijd genieten van de beste internetsnelheden. Bovendien is je nieuwe modem ook geschikt voor extra opties zoals Telenet Safespot+ en Giga Speedboost.

Hoe werkt het?
  • Vraag je modem aan via de persoonlijke link die je per e-mail van ons kreeg. Bevestig daarna je leveringsadres.
  • We bezorgen je modem ten laatste twee werkdagen na je online bestelling. Je hoeft hier niets voor te betalen, we leveren de modem gratis bij je thuis.  Niet thuis? Dan kan je je modem afhalen in één van onze afhaalpunten. 
  • Met behulp van het meegeleverde stappenplan installeer je alles zelf in enkele minuten. Hulp nodig bij de installatie?  Contacteer ons op 015/66 66 66.
  • Breng je oude modem binnen de 30 dagen naar een retourpunt in je buurt. Je kan  de doos van je nieuwe modem gebruiken om hem in te pakken.
Waarom moet ik mijn oude modem inleveren?

We willen als bedrijf onze ecologische voetafdruk verkleinen. Daarom verzamelen we zo veel mogelijk alle toestellen die onze klanten terugbrengen. Zo verminderen we de afvalberg en beperken we onze milieu-impact.

 

Lees er meer over op de Telenet-website.

Wat als ik geen nieuwe modem aanvraag?

Na een tijdje wordt het modemsignaal onderbroken, maar je abonnement blijft wel doorlopen. Het is dus belangrijk dat je je modem op tijd vervangt. We sturen je regelmatig een herinnering om je op de hoogte te houden.

Veranderen mijn wifi-instellingen?

Nee, die blijven hetzelfde. Je kan je instellingen altijd nakijken via Mijn Telenet.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs