Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Meer weten over WIGO?

Eerst even dit

Nog geen klant bij Telenet? Je leest alles over WIGO op telenet.be/wigo.

Al Telenet-klant? Dan vind je hier alles wat je moet weten...

Wat met mijn huidige promoties of korting?

Geniet je momenteel van een…

  • combinatievoordeel Play Sports? Dat combinatievoordeel blijft als je WIGO kiest. 
  • promotie bij Play of Play More? Geen zorgen, je behoudt die promotie.
  • iPadpromo of smartphonekorting via Telenet? Je kan vrij overstappen naar WIGO en omgekeerd als je toestel gekocht is na 22/09/2014. Je blijft dus gewoon je maandelijkse bijdrage betalen tot het einde van de looptijd van je contract. Meer weten.
  • MacBook gekocht via Telenet (bij Whoppa)? Je kan vrij overstappen naar WIGO als je je toestel hebt gekocht op of na 5/12/2016. Je betaalt je maandelijkse bijdrage zolang je contract loopt.
  • MacBook kopen via Telenet, en je iPad-contract loopt nog?
    • Kocht je je iPad met gespreid betalen? Dan betaal je eerst de restwaarde van het toestel.
    • Kocht je je iPad bij Whoppa en geniet je nog van de korting van 4 x € 25? Die korting stopt dan.
  • promotie op je huur HD Digicorder? Dan behoud je die. 
  • korting op Whop, Whoppa of FLUO? Als je kiest voor WIGO, kies je voor een ander abonnement. Dus dan valt die korting weg. 
  • promotie of extra pakket bij King- of Kong Supersize? Als je overstapt naar WIGO en je King- of Kong Supersize-abonnement(en) opzegt, vallen de promoties en extra pakketten weg. Je kan natuurlijk je King- of Kong Supersize-abonnement(en) behouden, bovenop je WIGO.
  • compensatie? Die behoud je, als de dienst waar je de compensatie voor kreeg actief blijft (tot de einddatum van de compensatie).
 
 

Goed om te weten

  • De installatie- en activeringskost voor WIGO is momenteel gratis (promo).
  • Sociaal tarief bij WIGO is mogelijk op vaste telefonie, internet en tv, niet op je mobiel abonnement. Meer weten.
  • TIP/MEP-korting bij WIGO is niet mogelijk. TIP/MEP is een korting die een werkgever geeft aan zijn individuele werknemer. WIGO is gericht op gezinnen en heeft meerdere mobiele nummers. We kunnen daar  niet TIP/MEP op toestaan,  aangezien de werkgever dan geen individuele korting maar een gezinskorting zou geven. 

Kan ik mijn opties en extra diensten behouden?

Heb je vaste telefonie van Telenet?

  • Alle opties van je vaste lijn (bv. Met 3 bellen,  Ken-je-laatste-beller, Signaal tweede oproep, ...) behoud je. Bovendien zijn ze gratis in WIGO. Heb je deze opties nog niet? Activeer ze via Mijn Telenet!.
  • Alle andere extra opties zoals Anytime, … vallen weg (want met WIGO kan je onbeperkt bellen).
  • Heb je FreePhone Europe? Bij WIGO valt die dienst weg, maar bel je gratis onbeperkt in België

Heb je internet van Telenet?

Je kan geen volumeblokken meer kopen. Met WIGO 5 GB en WIGO 10 GB kan je wel onbeperkt surfenAlle andere opties (bv. Telenet Security Pack) behoud je.

 

Heb je al een mobiel abonnement bij Telenet?

Voor je mobiel databeheer ...

  • krijg je van ons standaard 3 gratis verbruiksherinneringen via sms: 
    • als 90% van het inbegrepenverbruik van je mobiele data op is.
    • als het inbegrepenverbruik van je mobiele data op is.
    • bij € 50 extra verbruik.
  • kan je ook extra verbruiksherinneringen via sms en/of e-mail instellen in Mijn Telenet (Mijn Mobiele Diensten > WIGO > Verbruiksherinnering > Aanpassen).
  • kan je geen verbruikslimiet (meer) instellen

 

Heb je een King/Kong Surf?

Dan kan je kiezen…

  • King/Kong Surf behouden, bovenop je WIGO.
  • King/Kong Surf opzeggen, en 1 (of meer) van de inbegrepen simkaarten in WIGO gebruiken (voor mobiel internet op je laptop of tablet).
 
 
 

Kan ik internationaal bellen met WIGO?

Zowel met je vaste als met je mobiele lijn kan je heel voordelig naar het buitenland bellen

  • Vaste lijn: neem de optie Europe Calling, en krijg maandelijks 2000 minuten om gratis naar vaste en/of mobiele nummers te bellen in het buitenland.
  • Mobiele lijn: installeer de Triiing-app en bel 2000 minuten gratis naar vaste en/of  mobiele nummers in België en het buitenland.  
 
 

Heb ik een jaarcontract voor WIGO?

Nee, bij Telenet heb je geen contractduur voor je WIGO-abonnement. Meer weten?

Kies je WIGO met toestel? Dan bedraagt je contractduur 12 maanden.

 
 

Welke hardware heb ik nodig voor WIGO?

Heb je nog geen HD Digicorder of modem? Geen probleem, wij regelen dat voor je.

 
 

Goed om te weten

  • In je WIGO-abonnement is meteen kabel-tv inbegrepen
  • Kies je voor een extra pakket (Play, Play More, Play Sports, …)? Dan betaal je dat uiteraard bovenop je WIGO-abonnement. 
  • Heb je meer dan 5 simkaarten en wil je WIGO? Kies dan voor WIGO met 5 GB of 10 GB (5 simkaarten) en een extra King- of Kong Supersize, bovenop je WIGO. 
  • Je kan je mobiele pot data alleen verdelen over de mobiele nummers van je WIGO. Heb je een extra mobiel abonnement (bv. King- of Kong Supersize)? Gebruik dan de gigabytes die daarbij horen. 

Is WIGO er ook voor ondernemers?

Ja, er is een WIGO Business volledig op maat van je zaak:

  • WIGO met 4 GB mobiele data
  • WIGO met 10 GB mobiele data
  • WIGO met 15 GB mobiele data

Meer info op telenet.be/wigobusiness.
 

Ben je residentiële klant en heb je interesse in WIGO Business? Dat kan als je een btw-nummer hebt.

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs