Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Hoe mijn pot mobiele data verdelen in WIGO?

Eerst even dit

Is je WIGO geactiveerd? Dan kan je je pot mobiele data verdelen over je mobiele nummers. 

Waar je pot data verdelen?

Elke maand krijg je opnieuw een volle pot mobiele data om te verdelen over het hele gezin.
 

1. Je eerste pot data: bestelde je je WIGO… 

  • via telenet.be? Dan heb je je eerste pot data al verdeeld tijdens je online bestelling
  • via 015 66 66 66 of in een Telenet-winkel? Dan heeft één van onze medewerkers je eerste pot data al verdeeld in samenspraak met jou.
     

2. Je tweede en alle andere

  • Vanaf nu kan je elke vrije gigabyte (GB) makkelijk en op elk moment aan elkaar doorgeven via Mijn Telenet (linkernavigatie: Mijn mobiele diensten > WIGO > Databeheer).

Deze verdeling behoud je elke maand, tot of tenzij je de pot opnieuw herverdeelt.

 
 

Hoe je pot data verdelen?

Op Mijn Telenet zie je onder Databeheer (screenshot hieronder) in de ...

  • grijze blok bovenaan het aantal GB’s dat je kan verdelen over je nummers.
  • kolom verbruikt hoeveel GB’s per nummer je verbruikt hebt. 
  • kolom limiet het aantal toegewezen (en te verbruiken) GB’s per nummer.

 

Begin met…

  • je GB’s te verdelen over de mobiele nummers in je WIGO via de knoppen ‘+’ of ’–‘
  • je pot mobiele data te verdelen door minimaal 1 GB toe te wijzen aan elk mobiel nummer.

 

Elke ongebruikte (én volledige) GB kan je makkelijk en op elk moment doorgeven aan elkaar!

 

 
 

Goed om te weten

  • Kan je ‘+’ of ’–‘ niet (meer) aanklikken? Dan kan je geen GB’s meer toewijzen aan dat nummer.
  • Je kan GB’s bij een nummer weghalen en toewijzen aan een ander nummer.
  • Zodra een nummer een GB begint te gebruiken, kan je die GB niet meer verwijderen of overdragen.
  • Bij WIGO 10 GB kan je aan hetzelfde nummer geen 7 GB of 9 GB toewijzen.

Wat als alle data van een mobiel nummer op zijn?

Heeft één van je mobiele nummers in je WIGO al zijn GB’s verbruikt? 

  • Dan kan je met dat nummer blijven surfen tegen het standaardtarief per MB.
  • Voeg je erna weer data uit de pot toe aan dat nummer? Dan betaal je voor de extra data die je tot dan verbruikte.
     

Geen paniek, we verwittigen je. Je krijgt 3 gratis verbruiksmeldingen via sms: bij 90% van het inbegrepen verbruik, bij 100% van het inbegrepen verbruik en bij € 50 extra verbruik.

 
 

Goed om te weten

  • Je kan extra verbruiksmeldingen via sms en/of e-mail instellen in Mijn Telenet (Mijn Mobiele Diensten > WIGO > Verbruiksherinnering > Aanpassen).
  • Je kan geen verbruikslimiet instellen

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs