Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Hoe domiciliëring aanvragen, aanpassen of stoppen?

Nieuwe domiciliëring aanvragen

Een nieuwe domiciliëring kan je eenvoudig online aanvragen.

  • Vervolledig het formulier online en onderteken digitaal.

Gebruik je Doccle?

  • Open dan een Telenet-aanrekening via Doccle, vul het formulier online in en onderteken digitaal.
     

Hulp nodig? 

Contacteer onze klantendienst en wij doen het nodige voor je.

Tip

  • Het duurt 24 uur voor je nieuwe domiciliëring in orde is. Je krijgt van ons een bevestigingsmail zodra ze actief is. Daarin staat de datum van je eerste aanrekening via domiciliëring en vind je je domiciliëringsmandaat (pdf).
  • Is je domiciliëring nog niet actief? Betaal je aanrekening dan zeker via overschrijving. 
 
 

Domiciliëring aanpassen

Je bestaande domiciliëring kunnen we niet aanpassen. Verander je van bank of rekeningnummer

Doe dan een nieuwe aanvraag. Je vorige domiciliëring zetten we automatisch stop.

 
 

Domiciliëring stopzetten

Dat doe je …


We zetten je domiciliëring stop. Je betaalt vanaf dan via overschrijving.

 
 

Goed om te weten

  • Krijg je je aanrekening enkele dagen na stopzetting van je domiciliëring? Dan is het mogelijk dat je nog 1 keer via domiciliëring betaalt. Dat zie je duidelijk op je aanrekening.
  • Wij zetten je domiciliëring stopJe hoeft daarvoor niet bij de bank te zijn.
  • We kunnen je mandaatreferentie (= referentie van je domiciliëring) op je online bankapplicatie niet verwijderen.
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs