Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Overgezet op het mobiele Telenet-netwerk?

Telenet heeft sinds een tijdje een eigen mobiel netwerk: het Telenet-netwerk. Met dat netwerk willen we je mobiel plezier blijven garanderen. Zo blijf je ook in de toekomst onbezorgd bellen, sms’en en surfen.

Hoe kom je op het nieuwe netwerk?

Normaal gezien gebeurt de overgang van je huidige netwerk naar het Telenet-netwerk automatisch, en moet je niets doen. Maar het kan dat je een sms krijgt met de vraag je toestel te herstarten.

 

Dit zijn de sms'en die je van ons kan ontvangen:

  • Telenet-info: je simkaart kreeg een update. Graag je toestel uitzetten en herstarten. Hou je pincode bij de hand. Meer info: telenet.be/onsmobielenetwerk
  • Telenet-info: we werken vannacht aan het mobiele netwerk, mogelijk heb je even geen bereik. Herstart morgenvroeg je toestel. Ondervind je problemen? Bel 015 66 66 66.
 
 

Ervaar je het volgende...

Merk je een verschil?

In principe merk je niets van de overgang. Je blijft gewoon volop genieten van al je mobiele toepassingen. We blijven bij Telenet ook continu investeren in ons netwerk. Want we willen jou nu en in de toekomst de beste kwaliteit blijven bieden.

 

We willen wel meegeven dat geen enkel netwerk identiek is. Zo staan bijvoorbeeld niet alle masten op dezelfde plaats. Ervaar je toch een minder goed bereik?

Orange, BASE of het roaming-symbool op je scherm?

Zie je op je scherm Orange of BASE? Of zie je het roaming-symbool (meestal een R) terwijl je in België bent? Dan herstart je het best je toestel. Helpt dat niet? Bel ons op 015 66 66 66.

 
 
 

Goed om te weten

  • We zetten niet iedereen tegelijk op het nieuwe Telenet-netwerk. Zo zitten misschien sommige van je gezinsleden al op het nieuwe netwerk, maar anderen nog niet. Dat doen we om de overgang zo vlot mogelijk te laten verlopen.
  • Gebruik je je simkaart in een ander toestel dan een gsm of tablet, bv. in een alarmsysteem? En maakt de simkaart geen verbinding meer? Dan herstart je het best het toestel. Helpt dat niet? Contacteer dan de verkoper of producent van het toestel. Telenet ondersteunt namelijk alleen het gebruik van simkaarten in (individuele) mobiele toestellen. Meer info vind je in de algemene voorwaarden.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs