Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 
 

Help, mijn Telenet TV-box werkt niet meer

Blokjes, geen of zwart beeld

Geeft je Telenet TV-box blokjes, geen of zwart beeld met een eventuele foutcode? We helpen je graag verder.

Check onderstaande aandachtspunten voor je de klantendienst contacteert. Zo kunnen we je nog beter van dienst zijn.

Check je kabels

Trek alle kabels uit aan beide uiteinden en sluit ze opnieuw aan. Vervang ze eventueel en probeer opnieuw. Opgelet: gebruik zeker de HDMI-kabel die werd meegeleverd met de Telenet TV-box voor de beste beeldkwaliteit. 

Herstart je TV-box

Trek de stroomkabel uit je TV-box en het stopcontact. Steek na minstens 10 seconden de kabel opnieuw in. Het kan even duren tot je TV-box volledig is opgestart.

Check je internetverbinding

Kijk via het diagnosescherm na of je tv-box nog verbonden is met het internet. Druk op  >  > Info > Diagnose.

Verbinding

Geen verbinding

Heb je geen internetverbinding?

Trek de stekker van je modem, Access Point, switch, Powerline-adapters en Telenet TV-box uit het stopcontact. Steek ze opnieuw in, in de juiste volgorde.

Stap 1

Het kan tot 2 minuten duren tot je modem opstart. Blijft er vooraan een groen lichtje knipperen? Dan krijgt hij een software-update. Trek de stekker dan zeker niet uit!

Stap 2

Heb je een Access Point, (Wifi) Powerline-adapter of switch? Sluit die opnieuw aan nadat de modem volledig is opgestart.

Stap 3

Steek dan je Telenet TV-box opnieuw in het stopcontact. Zodra alles is opgeladen, kan je weer digitaal tv-kijken. 

Nog niet opgelost?

Bel ons op 015 66 66 66

  • maandag tot vrijdag van 8u tot 22u
  • weekend en feestdagen van 9u tot 22u

 

Of stuur ons een bericht via WhatsApp.

 

Telenet TV-afstandsbediening reageert niet meer

  • Haal de batterijen uit je afstandsbediening en steek ze er opnieuw in. Probeer ook even andere batterijen.
  • Richt de afstandsbediening op je box vanop korte afstand en hou de 0 en  toets minstens 10 sec. ingedrukt. 
  • Nog niet opgelost? Contacteer de Klantendienst.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs