Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Probleem met de Telenet Mobile-app?

Probeer deze tips eens

Mobiel toestel een update nodig?

  • De app kan je alleen gebruiken als je toestel de juiste softwareversie heeft.
  • Heb je een oudere softwareversie? Dan doe je het best een update. De kans is groot dat de app dan wel werkt.

Heb je internetverbinding?

Kijk na of je mobiele toestel verbonden is met het internet. Alleen dan kan de app nieuwe info ophalen.

Trage verbinding met Wi-Free netwerk?

Zet automatisch wifi-beheer tijdelijk uit. Zet het opnieuw aan zodra je ergens anders bent.

Ander probleem of niet opgelost?

Sluit de app volledig af en start hem dan opnieuw op. Heeft ook dat niet geholpen? Verwijder de app en installeer hem opnieuw.

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs