Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
De Telenet Support-app werkt niet

Probeerde je je aanrekening te betalen via de Telenet Support-app? Dan kan het dat je een foutmelding kreeg. We doen ons best het zo snel mogelijk op te lossen. Ondertussen kan je je aanrekening wel altijd betalen via Mijn Telenet.

 
 

Eerst even dit

Werkt de app niet meer of krijg je een foutmelding wanneer je aanmeldt? Dit kan je doen: 

Juist besturingssysteem?

Lees meer over de installatie van de Telenet Support-app. 

Ben je verbonden met het internet?

Valt je internetverbinding weg terwijl je de Telenet Support-app gebruikt? Dan krijg je een melding dat je offline bent. Deze functies kan je niet meer gebruiken:

  • Digitaal keuzemenu (bellen, kijken, surfen en algemeen) is beperkt beschikbaar.
  • Je ziet je diensten en saldo van je laatste bezoek met internetverbinding.
  • Je berichten, aanrekeninginstellingen en links zijn niet beschikbaar.

Ander probleem?

Sluit de app volledig af en start opnieuw op. 

 

Hoe doe je dat? 

Dat is afhankelijk van je toestel en besturingssysteem. Je kunt je toestel volledig afzetten of…

  • iOS: dubbelklik op de homeknop > veeg de Telenet Support-app naar boven
  • Android 4.0 en hoger: Tik op de knop met overlappende rechthoeken (onderaan naast de thuisknop) > veeg de Telenet Support-app naar rechts of links
  • Android-versie lager dan 4.0: Instellingen > Applicaties > Applicaties beheren > lijst met actieve apps > tik op Telenet Support en kies gedwongen stoppen
 
Helpt dit nog niet? 
Verwijder de app van je toestel en installeer hem opnieuw. 
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs