Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
De Telenet Support-app in detail

Eerst even dit

Gebruik je de Telenet Support-app voor het eerst? Dan moet je het  mobiel nummer ingeven van het toestel waarop je de app hebt geïnstalleerd (niet bij tablets).

 

Waarom?

  • Zoek je een antwoord op je vraag in de app? En is het nodig dat je ons belt? Dan kan je dat rechtstreeks vanuit de app.
  • We houden rekening met je keuzes in de app en sturen je zo snel mogelijk naar de juiste afdeling. Snel en handig!
 
 

De details

Je producten in de app

Klik op de startpagina op producten en je krijgt meteen een  handig overzicht van al je actieve diensten en opties.

Persoonlijke berichten

Persoonlijke berichten

  • Op de startpagina, tik op    en kies Instellingen.
  • Zijn er werken in je buurt? Belangrijk nieuws over je diensten? Jij kiest welke berichten je wil ontvangen!

Type bericht

Over je diensten

Als er iets verandert

Over films, series en zenders

Als trouwe klant 

Een voorbeeld

Internetsnelheid wordt verhoogd

Werken in je buurt

Filmtip of nieuw seizoen serie

Leuke actie of wedstrijd voor jou

Belangrijke berichten

Hebben we je iets heel belangrijks te vertellen? Dan krijg je een bericht van ons, rechtstreeks op je toestel, zonder dat je de app hoeft te openen. Bijvoorbeeld bij geplande werken in je buurt.

 
 

Navigeren door de veelgestelde vragen

Heb je een vraag of ben je op zoek naar hoe je iets doet? Heb je een probleem met een van je diensten? De app geeft een antwoord op veelgestelde vragen en verwijst je door waar nodig.

4 categorieën

  • Kijken
  • Bellen
  • Surfen
  • Algemeen (aanrekening, installatie, verhuizen, overname, klacht...)

met 4 subcategorieën

  • Probleem
  • Verbruik
  • Hoe?
  • Instellingen                                                                   

 

Onder deze subcategorieën kan je je vraag nog verfijnen aan de hand van eenvoudige lijstjes en handige trefwoorden. Zo vind je snel de info die je zoekt. 

Tip: je kan je contactgegevens aanpassen onder Instellingen. 

Kunnen we je via de app niet helpen? Dan verwijzen we je naar het juiste kanaal (klantendienst, winkelpunt, Mijn Telenet, …).

 

Bel je ons vanuit de app? Dan kom je terecht bij onze klantendienst (015-nummer).

 
 

Je internetverbruik (de Telemeter)

Je kan in onze Telenet Support-app ook je Telemeter raadplegen. Hoe? Surfen > Verbruik.

Onbeperkt surfen

Vast volume

 
 
 

Meer weten?

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs