Gebruik je de Telenet Support-app voor het eerst? Dan moet je het mobiel nummer ingeven van het toestel waarop je de app hebt geïnstalleerd (niet bij tablets).
Waarom?
Over je diensten
Als er iets verandert
Over films, series en zenders
Als trouwe klant
Internetsnelheid wordt verhoogd
Werken in je buurt
Filmtip of nieuw seizoen serie
Leuke actie of wedstrijd voor jou
Hebben we je iets heel belangrijks te vertellen? Dan krijg je een bericht van ons, rechtstreeks op je toestel, zonder dat je de app hoeft te openen. Bijvoorbeeld bij geplande werken in je buurt.
Heb je een digitale aanrekening? Dan kan je ze in de Support-app betalen. Superhandig!
Hoe? Open de Support-app en ga naar Openstaand saldo. Heb je een aanrekening die nog betaald moet worden? Dan zie je een knop met Betaal nu online.
Hou er rekening mee…
Er kan wat vertraging op zitten. Zo kan het bijvoorbeeld dat je, nadat je je aanrekening via de app hebt betaald, de komende uren nog je openstaande bedrag ziet. Maar wees gerust, als je een bevestiging kreeg, wordt je betaling zeker verwerkt.
Graag hulp of meer uitleg?
Stel je vraag op 015 66 66 66