Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Betalen bij geschorste diensten?

Eerst even dit

Is je internet afgesloten? Open je browser. Je komt dan terecht op de betaalpagina.

Via Mijn Telenet

Ga naar het overzicht van je aanrekeningen. Klik dan op de knop Betaal online. Je kan betalen met...

  • Bancontact of Mister Cash (met je bankkaart of via QR-code)
  • Visa of Mastercard (kredietkaart)

Je diensten zijn daarna binnen het uur weer actief.

 
 

Via overschrijving

Je kan ook betalen via overschrijving.

  • Zodra je betaling verwerkt is, zijn je Telenet-diensten weer actief. Dat is binnen de 5 werkdagen.
  •  Overschrijven kan je via Doccle, internetbankieren, of op papier.
 
 

Tip

Betalen zonder zorgen? Met een domiciliëring gebeuren je betalingen altijd automatisch en op tijd.

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs