Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Alles over de prijsaanpassing

Sinds 19 juni 2022 gelden er nieuwe prijzen voor onze abonnementen. Het gaat om de vaste, maandelijkse abonnementskosten van internet, mobiele en vaste telefonie, kabel- en digitale televisie. Ze verhogen met 4,70%.

Uw persoonlijke pagina

 

Uw eerste aanrekening na aanpassing

 

Wat met uw korting?

 

Hoe houden we u op de hoogte?

Meld u aan met de login van de beheerder om uw persoonlijke pagina te bekijken.

Meld je aan op je persoonlijke pagina
Vul je gegevens in. (Je klantennummer kan je terugvinden op je aanrekening.)
Je krijgt dan meteen je persoonlijke pagina te zien, met de aanpassingen die voor je van toepassing zijn.
{{ctrl.selectedAccount.name}}
{{ctrl.productPriceChanges.customernumber}}
{{ctrl.selectedAccount.accountnumber}}
{{ctrl.selectedAccount.address.toString()}}

We kunnen momenteel uw persoonlijke situatie niet tonen. De mogelijke reden daarvoor is dat…

  • u onlangs aanpassingen deed aan uw abonnementen. Probeer het later opnieuw.
  • uw nieuwe diensten nog niet actief zijn. Probeer opnieuw na de activering of installatie.
  • u niet aangemeld bent met de juiste gegevens. Probeer opnieuw met de login die u links bovenaan op uw aanrekening of factuur vindt.
  • er geen aanpassingen zijn voor uw huidige abonnementen.

Wat betekent dat concreet voor u?

Voor u komt dat neer op een totale verhoging van uw [BILLING_FREQUENCY] met € [PRICE_INCREASE_DELTA]. Hebt u momenteel bepaalde promoties of kortingen? Dan geniet u daar uiteraard van tot het einde van uw promotieperiode.

 

Hieronder ziet u de details voor uw abonnement(en):

{{ctrl.getLocalizedProductName(product)}}
€{{product.pricebefore.replace('.', ',')}}
€{{product.priceafter.replace('.', ',')}}
{{product.description.nl}}
: €{{product.pricebefore}}
: €{{product.priceafter}}

Vermelde prijzen zijn incl. btw en geldig onder voorbehoud van materiële fouten, vergissingen en/of wijzigingen.

Vermelde prijzen zijn excl. btw en geldig onder voorbehoud van materiële fouten, vergissingen en/of wijzigingen.

Voor uw diensten is er geen prijsaanpassing van toepassing.

De prijsaanpassing ging in op 19 juni 2022. U ziet ze op uw eerste aanrekening nadien.

 

Betaalt u niet maandelijks? Dan kan het nog even duren voor u de eerste aanrekening met de nieuwe prijzen ontvangt, afhankelijk van uw aanrekeningsperiode.

Is er nog een periode aangerekend voor 19 juni?

Dan betaalt u voor die periode nog de oude prijs. Uw eerste aanrekening na 19 juni toont dan eenmalig niet de volledig nieuwe prijs. Uw volgende aanrekening wel. 

Bijvoorbeeld

Uw eerstvolgende aanrekening na de prijsaanpassing wordt opgemaakt op 21 juni. De periode van uw internetabonnement loopt van 14 juni tot en met 13 juli. Dan betaalt u: 

 

  • Van 14 tot 18 juni nog de oude prijs.
  • Vanaf 19 juni tot en met 13 juli rekenen we de nieuwe prijs aan.
  • De 2 korte periodes (oude en nieuwe prijs) zijn op uw aanrekening samengeteld. Daarom kan het totaalbedrag eenmalig verschillen van de nieuwe prijs.
  • Vanaf uw volgende aanrekening betaalt u de nieuwe prijs.

Geniet u van...

een werkgeversbijdrage: Telenet Incentive Plan?

behoudt de bijdrage, maar uw werkgever beslist of hij de prijsaanpassing (geheel of gedeeltelijk) op zich neemt.

 

Goed om te weten

  1. Neemt uw werkgever het niet op zich? Dan verhoogt uw aanrekening met het bedrag van de prijsaanpassing. 
  2. Voor meer informatie kan u terecht bij uw werkgever.

het sociaal tarief?

behoudt uw sociaal tarief. De prijsaanpassing is wel van toepassing. We brengen uw korting in mindering op de aangepaste prijzen.

groepskorting?

behoudt uw huidige korting. We passen de basisprijs van uw product aan en brengen daarna uw promotie in mindering.

 

We informeerden u persoonlijk tussen 2 en 19 mei over de aanpassing via e-mail of per brief. 

Wenst u naar aanleiding van deze prijswijziging uw Telenet-diensten stop te zetten? Dat vinden we natuurlijk jammer. Maar u kan ze kosteloos opzeggen via onze klantendienst.

 
 
{{lineValue}}
  • Er is geen prijsaanpassing voor deze producten: Telenet Essential Internet FIVE en TEN, zenderpakketten, opties vaste telefonie en internet, verbruik buiten bundel van vaste en mobiele telefonie, TV-theek opvragingen.
  • Hebt u vragen over de aanpassing? Dan kan u altijd terecht bij onze Klantendienst.
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs