Sinds 19 juni 2022 gelden er nieuwe prijzen voor onze abonnementen. Het gaat om de vaste, maandelijkse abonnementskosten van internet, mobiele en vaste telefonie, kabel- en digitale televisie. Ze verhogen met 4,70%.
Uw persoonlijke pagina
Uw eerste aanrekening na aanpassing
Wat met uw korting?
Hoe houden we u op de hoogte?
Meld u aan met de login van de beheerder om uw persoonlijke pagina te bekijken.
We kunnen momenteel uw persoonlijke situatie niet tonen. De mogelijke reden daarvoor is dat…
Voor u komt dat neer op een totale verhoging van uw [BILLING_FREQUENCY] met € [PRICE_INCREASE_DELTA]. Hebt u momenteel bepaalde promoties of kortingen? Dan geniet u daar uiteraard van tot het einde van uw promotieperiode.
Hieronder ziet u de details voor uw abonnement(en):
Vermelde prijzen zijn incl. btw en geldig onder voorbehoud van materiële fouten, vergissingen en/of wijzigingen.
Vermelde prijzen zijn excl. btw en geldig onder voorbehoud van materiële fouten, vergissingen en/of wijzigingen.
Voor uw diensten is er geen prijsaanpassing van toepassing.
De prijsaanpassing ging in op 19 juni 2022. U ziet ze op uw eerste aanrekening nadien.
Betaalt u niet maandelijks? Dan kan het nog even duren voor u de eerste aanrekening met de nieuwe prijzen ontvangt, afhankelijk van uw aanrekeningsperiode.
Dan betaalt u voor die periode nog de oude prijs. Uw eerste aanrekening na 19 juni toont dan eenmalig niet de volledig nieuwe prijs. Uw volgende aanrekening wel.
Uw eerstvolgende aanrekening na de prijsaanpassing wordt opgemaakt op 21 juni. De periode van uw internetabonnement loopt van 14 juni tot en met 13 juli. Dan betaalt u:
U behoudt de bijdrage, maar uw werkgever beslist of hij de prijsaanpassing (geheel of gedeeltelijk) op zich neemt.
Goed om te weten
U behoudt uw sociaal tarief. De prijsaanpassing is wel van toepassing. We brengen uw korting in mindering op de aangepaste prijzen.
U behoudt uw huidige korting. We passen de basisprijs van uw product aan en brengen daarna uw promotie in mindering.
We informeerden u persoonlijk tussen 2 en 19 mei over de aanpassing via e-mail of per brief.
Wenst u naar aanleiding van deze prijswijziging uw Telenet-diensten stop te zetten? Dat vinden we natuurlijk jammer. Maar u kan ze kosteloos opzeggen via onze klantendienst.
Graag hulp of meer uitleg?