Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Alles over de prijsaanpassing

Sinds 25 oktober 2020 zijn de prijzen van onze abonnementen aangepast. Het gaat om de vaste, maandelijkse abonnementskosten van internet, digitale tv, kabeltelevisie, mobiele en vaste telefonie. Die werden verhoogd met 1,05%.

Uw persoonlijke pagina

 

Waarom een prijsaanpassing?

 

Uw eerste aanrekening na aanpassing

 

Wat met uw korting?

 

Hoe houden we u op de hoogte?

Meld u aan met de login van de beheerder om uw persoonlijke pagina te bekijken.

Meld u aan op uw persoonlijke pagina
Vul uw gegevens in. (Uw klantennummer kan u terugvinden op uw aanrekening.)
U krijgt dan meteen uw persoonlijke pagina te zien, met de aanpassingen die voor u van toepassing zijn.
{{ctrl.selectedAccount.name}}
{{ctrl.productPriceChanges.customernumber}}
{{ctrl.selectedAccount.accountnumber}}
{{ctrl.selectedAccount.address.toString()}}

We kunnen momenteel uw persoonlijke situatie niet tonen. De mogelijke reden hiervoor is dat…

  • u onlangs aanpassingen deed aan uw abonnementen. Probeer het later opnieuw.
  • uw nieuwe diensten nog niet actief zijn. Probeer opnieuw na de activering of installatie.
  • u niet aangemeld bent met de juiste gegevens. Probeer opnieuw met de login die u links bovenaan op uw aanrekening of factuur vindt.
  • er geen aanpassingen zijn voor uw huidige abonnementen.

Wat betekent dat concreet voor u?

Voor u komt dat neer op een totale verhoging van uw [BILLING_FREQUENCY] met € [PRICE_INCREASE_DELTA].

 

Hieronder ziet u de details voor uw abonnement(en):

{{ctrl.getLocalizedProductName(product)}}
€{{product.pricebefore.replace('.', ',')}}
€{{product.priceafter.replace('.', ',')}}
{{product.description.nl}}
: €{{product.pricebefore}}
: €{{product.priceafter}}

Vermelde prijzen zijn incl. btw en geldig onder voorbehoud van materiële fouten, vergissingen en/of wijzigingen.

Vermelde prijzen zijn excl. btw en geldig onder voorbehoud van materiële fouten, vergissingen en/of wijzigingen.

Goed om te weten

  • Voor deze producten is er geen prijsaanpassing: zenderpakketten, opties vaste telefonie en
    internet, verbruik buiten bundel van vaste en mobiele telefonie, TV-theek opvragingen, YUGO CONNECT. 
  • Hebt u momenteel bepaalde promoties of kortingen? Dan geniet u daar uiteraard van tot het einde van uw promotieperiode.

Voor uw diensten is er geen prijsaanpassing van toepassing.

De prijsaanpassing is gebaseerd op de stijging van de afgevlakte gezondheidsindex, die het Federaal Planbureau verwacht (publicatie juli 2020). 

 

Die index is gebaseerd op de consumptieprijsindex waaruit een aantal producten (zoals alcohol, tabak, diesel en benzine,…) werden verwijderd. Zo schommelt de afgevlakte gezondheidsindex veel minder dan de consumptieprijsindex.

 

De afgevlakte gezondheidsindex wordt gebruikt om het grootste deel van de lonen en wedden, pensioenen en sociale uitkeringen aan te passen. Zo beperken we onze prijsaanpassing tot de stijging van de koopkracht.

 

De verwachte afgevlakte gezondheidsindex van juli dit jaar stijgt ten opzichte van de index van juli vorig jaar (de vorige prijsaanpassing) met 1,05%.

De prijsaanpassing ging in op 25 oktober 2020. U ziet ze op uw eerste aanrekening nadien.

 

Betaalt u niet maandelijks? Dan kan het nog even duren voor u de eerste aanrekening met de nieuwe prijzen ontvangt, afhankelijk van uw contract.

Is er nog een periode aangerekend voor 25 oktober?

Dan betaalt u voor die periode nog de oude prijs. Uw eerste aanrekening na 25 oktober zal dan eenmalig niet de volledig nieuwe prijs tonen. Uw aanrekening daarna wel. 

Bijvoorbeeld

Uw eerstvolgende aanrekening na de prijsaanpassing wordt opgemaakt op 28 oktober. De periode van uw internetabonnement loopt van 21 oktober tot en met 20 november. Dan betaalt u: 

 

  • Van 21 oktober tot 24 oktober nog de oude prijs.
  • Vanaf 25 oktober tot en met 20 november rekenen we de nieuwe prijs aan.
  • De 2 korte periodes (oude en nieuwe prijs) zijn op uw aanrekening samengeteld. Daarom kan het totaalbedrag eenmalig verschillen van de nieuwe prijs.
  • Vanaf uw volgende aanrekening betaalt u de nieuwe prijs.

Geniet u van...

een werkgeversbijdrage? Telenet Incentive Plan

behoudt de bijdrage, maar uw werkgever beslist of hij de prijsaanpassing (geheel of gedeeltelijk) op zich neemt.

 

Goed om te weten

  1. Neemt uw werkgever het niet op zich? Dan verhoogt uw aanrekening met het bedrag van de prijsaanpassing. 
  2. Voor meer informatie kan u terecht bij uw werkgever.

het sociaal tarief?

behoudt uw sociaal tarief. De prijsaanpassing is wel van toepassing. We brengen uw korting in mindering op de aangepaste prijzen.

groepskorting?

behoudt uw huidige korting. We passen de basisprijs van uw product aan en brengen daarna uw promotie in mindering.

 

U werd tussen 22 augustus en 25 september persoonlijk geïnformeerd over de aanpassing via uw aanrekening, per brief of via e-mail. 

Wenst u naar aanleiding van deze prijswijziging uw Telenet-diensten stop te zetten? Dat vinden we natuurlijk jammer. Maar u kan ze kosteloos opzeggen via onze klantendienst.

Hebt u vragen over de aanpassing? Dan kan u altijd terecht bij onze Klantendienst.

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs