Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
4G Mobile Wifi-toestel: geen verbinding?

Je 4G Mobile Wifi-toestel verbindt niet met het 4G-netwerk?

Dit zijn mogelijke oorzaken: 

 

  • Er is plaatselijk geen netwerk (2G, 3G of 4G) beschikbaar. 
    • Controleer het scherm en instellingen op je 4G Mobile Wifi.
    • Test met een ander toestel (smartphone, tablet of USB-modem).
  • Je simkaart is verkeerd geplaatst. Bekijk de Startgids

 

Niet opgelost? Contacteer ons.

 
 

Je toestel verbindt niet met je 4G Mobile Wifi-toestel?

Ga dan het volgende na:
 
  • Wifi-netwerk van 4G Mobile Wifi (MIFI) beschikbaar? Kijk het na...
    •  op het scherm van je toestel (smartphone, tablet,...)
    • met een ander toestel
    • of via het webportaal van de 4G Mobile Wifi. Meer weten?
  • Wifi-instellingen van 4G Mobile Wifi OK? Lees hoe je die instellingen verandert.
  • Wifi-instellingen van je smartphone, tablet,... OK? Tip: onze Mobile Configurator kan je helpen met het instellen van je wifi.
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs